annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan KD-55A1 geen programma,s sorteren

OPGELOST
profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Kan KD-55A1 geen programma,s sorteren

Heb problemen met het verplaatsen van mijn tv zenders naar mijn voorkeur volgorde het het gedeelte waar dat zou moeten kunnen is niet actief kan er dus geen gebruik van maken is daar een oplossing voor kabel tv van ziggo

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Digitaal zenders zoeken als het kan kiezen voor Ziggo (voormalig UPC)

Als je deze optie niet hebt toestel resetten (zonder CI+), daarna taalinstelling Nederlands, landinstellen op overige.

Handmatig frequentiegebied en netwerk-id invoeren (bij mij 474000 en 05555).

Toestel op ned-1 zetten en CI+ module met smartcard installeren voor audentificatie.

Hierna kan je de zenders in eigen volgorde zetten.

 

MvG Hans

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi tcarree,

 

De volgorde van de digitale voorkeur zenders zijn aan te passen via: Home - Instellingen - Zender installatie - Digitale Set-up - Digitale afstemming - Programmalijst bewerken.

 

Groet, 

 

Roos

profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Hai Roos bedank voor reactie maar de oplossing die je geeft werkt niet zo als ik al eerder zij het menu programma,s sorteren is niet actief dus kan ik er ook niets mee

profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Bedoel programma lijst bewerken

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi tcarree,

 

Heb je geen CI+ module en kijk je enkel de Free to Air (gratis) kanalen ? en heb je dus geen beeld op RTL4HD maar wel op programma 928?

In dat geval adviseer ik je je toestel opnieuw af te stemmen op Ziggo maar als netwerkID niet 05555 te gebruiken maar 04444. Met 0444 komen alle free to air kanalen netjes in volgorde en zijn ook zo beschikbaar in de Guide.

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Heb wel een ci plus module in mijn tv en heb ook alle kanalen maar kan ze alleen niet in de mij gewenste volgorde zetten om dat dat gedeelte niet actief is in het menu zie het wel in het menu maar is niet actief en kan het zodoende ook niet selecteren om er mee aan de gang te gaan

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi tcarree, 

 

Dat is gek. Zou je een foto kunnen sturen van waar je vastloopt? 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Zoals gevraagt een foto van het menu zo als je ziet is het middelste gedeelte niet actiefZoals gevraagt een foto van het menu zo als je ziet is het middelste gedeelte niet actief

profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi tcarree, 

 

Ik heb het hier even nagevraagd en het 'mag niet' van Ziggo, bij andere providers kan dit wel. Consumenten mogen enkel de volgorde wijzigen via een favorieten functie. Dit betekend ook dat de volgorde van de guide niet kan worden aangepast. Je kan dus wel een favorieten lijstje maken. 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
tcarree
Ontdekker

Bedank voor het uit zoeken maar is wel weer lekker van ziggo ging trouwens bij mijn vorige sony tv wel maar daar had ik andere problemen ook door ziggo denk tijd voor een andere profijder

gr Ton