annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

65XE9305: beeld lijkt gegolfd

profile.country.BE.title
Twixie
Nieuw

65XE9305: beeld lijkt gegolfd

Ik heb mijn nieuwe Sony nu een dag of 10 en merkt daarnet toevallig bij het langs de TV lopen wat vertikale banden. Dan maar op YouTube een filmpje opgezocht om uniformiteit te testen en vooral bij wit valt enorm op hoe het beeld gegolfd is alsof er een of andere laag in de TV gekruld is.
Ik moet er wel bij vertellen dat dit enkel zichtbaar is als je onder een hoek kijkt (wel al vanaf 30° of zo). Is dit normaal voor dit scherm of is dit een defect ??

 

IMG_0330.JPG

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er zijn de afgelopen jaren positieve resultaten behaald door het scherm met een zachte doek te masseren.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Twixie
Nieuw

 

Ja, daar had ik vroeger al over gelezen en had dat al eens geprobeerd bij mijn vorige TV die ook wat flashlighting/clouding begon te krijgen. Ik heb in elk geval nog niet gelezen of het concreet bij een XE93 goed werkt.

 

Vroeg me vooral af of dit normaal is bij een nieuwe XE93, of dat dit een defect is. Aangezien ik er niets van zie wanneer ik er mooi voor zit, ga ik nog wat wachten met dit truukje.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je ben een van de eerst in de XE serie waarvan ik het lees, in de andere serie's was het een beproefd recept.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!