annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FoxSportsNL app

OPGELOST
profile.country.NL.title
JoWaKi
Ontdekker

FoxSportsNL app

Wanneer komt de FoxSportsNL app beschikbaar voor AndroidTV.
Met onderhand 10 duizenden mensen met een AndroidTV is het is toch belachelijk dat dit nog steeds niet werkt.

24 ANTWOORDEN 24
profile.country.NL.title
Dennus
Lid

Hoe doe je dat?  "gewoon de app sideloaden"?  Ik snap dat je de apk op een usb stick kan zetten, maar hoe dan de rest?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sideloaden is eigenlijk een app uit een tablet of telefoon halen, deze op een USB-stick zetten, en de USB-stick in de XE8077 te plaatsen om dan de app te installeren.

 

Maar waarom gebruik je niet de HorizonGo 2.3.9 app niet i.p.v. de Fox app. Met de HorizonGo app blijf je tenslotte op het Ziggo Digitale Netwerk en de Fox app ga je naar de server van Fox.

 

Om niet de app's uit een tablet of telefoon te hoeven halen kan je ook hier terecht, op eigen risico natuurlijk.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dennus
Lid

"Sideloaden is eigenlijk een app uit een tablet of telefoon halen, deze op een USB-stick zetten, en de USB-stick in de XE8077 te plaatsen om dan de app te installeren."

 

en als je dan de stick in de tv stopt zal hij hem zelf installeren?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


Dennus schreef:

en als je dan de stick in de tv stopt zal hij hem zelf installeren?


Nee de app wordt niet automatisch geinstalleerd, daarvoor heb je een Android verkenner voor nodig, bijv. ES file Explorer.


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt APK's intalleren op een ATV ongeacht of ze specifiek geschikt zijn voor het platform. 

Ze werken niet allemaal 100%, omdat de bron een telefoon of tablet is natuurlijk. 

 

Soms zijn ze gedraaid, wat je kunt omzeilen met een andere app die hun orientatie veranderd. 

profile.country.NL.title
Dennus
Lid

Dank je.. maar ik begrijp dat het niet altijd slim is een onbekende .apk te installeren.

Ik lees over mensen die een tv hebben die voorzien is van RANSOMWARE?

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

HuH, een Bravia met RANSOMWARE???

Naar aanleiding van je eerder gestelde vragen, is dit nu nog niet te hoog gegrepen voor je?

Lees je niet te veel?

 

Probeer eerst eens uit wat wij als de "expert's" uit de Community voorstellen aan je (HorizonGo 2.3.9 i.p.v. de FoxSportsNL), funcioneerd hier al enkele jaren op zowel de X8509c als sinds kort op de XE9005 i.c.m. de muissturing uit Video & TV Sideview op de tablet of telefoon. Als het niet bevalt kan je de applicatie altijd nog verwijderen uit de TV.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dennus
Lid

hahaha... niet te hoog gegrepen hoor. 🙂

Ik heb de video's gezien van mensen die zeggen dat hun tv gelocked is omdat ze er een vreemde .APK op geinstalleerd hebben. Dus onmogelijk is het niet. En het is zeker niet slim om er maar van alles op te installeren. 

Waar ik alleen een beetje slecht tegen kan is dat als er gezegd wordt "gewoon even sideloaden" er dan voor de rest geen info bij gegeven wordt. 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat de TV gelocked is ben ik nog niet tegengekomen door foute of illegale app's. Hier de afgelopen 2 jaar vanalles al geinstalleerd, zelfs de PopcornTV app.

 

Sorry voor de woordkeuze van "gewoon even Sideloaden", mogelijk had de zoekfunctie van de Community of Google je wel iets verder kunnen helpen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Dennus
Lid

No worries hoor 🙂

 

Ik heb diverse video's gezien van mensen waarvan de tv op hol geslagen is of gelocked omdat ze een vreemde app geinstalleerd zouden hebben. Dat zal met de "gewone" apps misschien niet zo'n probleem zijn.