annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Blokkerig beeld 65XD9305

OPGELOST
profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Blokkerig beeld 65XD9305

Deze week mijn nieuwe TV geïnstalleerd. Helaas vanaf het eerste moment al regelmatig last van blokkerig beeld (artifacts) bij de kabel uitzendingen van Ziggo. Dit heb ik nooit gehad met mijn oude KDL-52LX900. Ook op een ander TV, een Samsung ue65ks8000 (i know, i *****ed) waren er geen problemen met de ontvangst. Er zit een signaal versterker in de meterkast. Daar hangt maar 1 TV aan. Het signaal is sterk genoeg bij de TV.

Helaas heeft de update van 14 oct 2016 geen verbetering gegeven. de Blokken komen ook terug in opnames en het is op alle zenders, op SD zenders zelfs nog erger. Daar is het zoms niet eens mogelijk om goed tv kijken. 

TV: KD-65XD9305
Kabel: Ziggo
CI: Smit
firmware: versie 3.509

Is wat aan te doen of kan ik de TV terug brengen?

 

2016-11-06.png

 

 

video: https://www.youtube.com/watch?v=AlOB29r5sbI&feature=youtu.be

 

 

 

44 ANTWOORDEN 44
profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Klopt. maar het zit ook in de studio opnames en ook na de wedstijd. en op andere zenders. . @pa3eia nee. er zijn geen uploads op die momenten. 

 

ik heb net de netwerk kabel tussen de router en modem los gemaakt. Dus wel Wifi maar geen internet. En weg is de storing. schiet mij maar lek. ik ga Ziggo wel bellen. Laat ik het hum maar uitzoeken. 

 

 

profile.country.NL.title
petere6
Lid

Vandaag de bestelde splitter  CFS 02/65 ontvangen, op aanraden van een persoon op het Ziggo forum, hij had na plaatsen van de oude UPC splitter CFS 02/60 geen blok problemen meer. De CFS 02/60 is niet meer te krijgen dus maar de CFS 02/65 besteld. Ik heb nu bijna 4 uren naar verschillende zenders gekeken en ook ik heb nog geen blokken gezien. Vooralsnog ben ik dus positief, en hopelijk blijft dat zo, want deze splitter koste mij toch 24,90 inlusief verzendkosten. 

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Ik heb vandaag met ziggo gebeld. Ze sturen een andere splitter. Ik ben bnieuwd of het werkt. Ik zal her vrijdag laten weten als ik weer thuis ben. 

profile.country.NL.title
petere6
Lid

Een nieuwe ziggo splitter van ziggo werkte bij mij in ieder geval niet, hoplijk bij jou wel suc6

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Zo. Suc6. Sinds ik vrijdag de spitter van ziggo heb ontvangen, heb ik geen storing meer. Het is een ES-02+/N Tweevoudige verdeler. ik gebruik geen horizon box, dus ik ben hiermee geholpen. 

 

FullSizeRender.jpg