annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandsbediening lijkt soms niet te werken

OPGELOST
profile.country.NL.title
Probleem
Ontdekker

Afstandsbediening lijkt soms niet te werken

Sinds 3 weken eigenaar van een nieuwe Sony KD-43xf8577. In die drie weken heb ik bijna iedere week een keer dat het lijkt alsof de afstandsbediening het even niet doet, niet reageerd. 

Als ik van zender wil veranderen reageerd die  gewoon niet, vervolgens zet ik de TV uit, moet dan wel een tijd wachten om hem weer aan te kunnen zetten en dan start die met de "beginscherm" die ik zag toen ik hem voor het eerst aanzette ?? Van die gekleurden tekentjes !! (Adroid). Weet iemand wat hier het probleem is ??

Bedankt alvast voor jullie reacties.

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Onze service geeft aan het volgende te doen: batterij eruit en kortsluiting maken tussen de min en de plus.

 

afstand.png

 

Mocht dit niet werken, wil je mij dan een privébericht sturen? Dan kunnen we wellicht een nieuwe afstandbediening naar je opsturen.

 

Groet,

Bibi

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat de afstandbediening niet goed reageert is dat direkt na het aanzetten?

 

De gekeurde tekentjes (bolletjes) zie bij het opnieuw opstarten na een reset. Mogelijk wordt de XF8577 opnieuw opgestart na een update van het een of ander.

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Probleem
Ontdekker

Dat gebeurt zomaar tijdens het tv kijken, dan wil ik naar een ander zender gaan en dan reageerd dien niet meer. Ik heb ook al gedacht dat het eraan zou kunnen liggen dat die iets aan het updaten is, maar toch niet iedere week, of wel ??

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Vervelend dat de afstandbediening niet werk. Wellicht kun je de oplossing hier vinden:

https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00030297

 

Wil je het mij laten weten als het daarna nog niet werkt?

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Onze service geeft aan het volgende te doen: batterij eruit en kortsluiting maken tussen de min en de plus.

 

afstand.png

 

Mocht dit niet werken, wil je mij dan een privébericht sturen? Dan kunnen we wellicht een nieuwe afstandbediening naar je opsturen.

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Hen_Solo
Lid

Lijkt op mijn probleem:

 

https://community.sony.nl/t5/android-tv/sinds-laatste-update-werkt-zender-wisselen-af-en-toe-niet-me...

 

is bij jou na de reset de zender ook toch gewisseld ?