annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandsbediening 55x8509c

profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Afstandsbediening 55x8509c

Ook na de laatste update van de firmware op 5-11-15 blijf ik problemen houden met de afstandsbediening in combinatie met de CI+ module.

Volgens Sony zijn de problemen door de update verholpen, dat is dus niet zo.

Ik begrijp niet, dat een bedrijf als Sony zijn reputatie op deze wijze ten grabbel gooit.

Hebben anderen deze problemen ook?

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Jij hebt dus geen problemen meer met de afstandsbediening. Mijn leverancier vertelde gisteren dat  ook collega-leverancier na de update nog dezelfde problemen constateren. Als het zo door gaat verkoopt Sony geen tv meer.

Naast het freeze-probleem is erook nog het probleem van de lang in beeld blijvende of helemaal niet verdwijnende infobalk, teletekst die pas verschijnt nadat eerst avn zender is gewisseld en de infobalk die naar elk teletekstgebruik verschijnt. Op het freeze-probleem na zijn de overige problemen alleen irritant. Dat mag gewoon niet bij zo'n dure tv. Na 35 jaar only-Sony lonk ik toch al een beetje richting Samsung en LG.

profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Inmiddels weet ik uit 1e bron dat er einde volgende week een automatische update komt om het probleem op te lossen, de overige problemen worden in de update van einde december opgelost. Heb er weer vertrouwen in! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Weet niet wie die 1e bron is, en ofdat we die kunnen geloven.

 

Van mijn bronnen Sony NL & Sony DE

Donderdagavond: 30 november 2015 update

Vrijdagmiddag: update weer uitgesteld

 

Laten we er maar vanuit gaan dat volgens schema 24 december 2015 er een update misschien we komt.

We wachten maar rustig af, meer kunnen we niet doen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Die informatie zijn verplaatste interne streefdata. 

Daar heb je niet veel aan, omdat zoals je merkt het verplaatst wordt :wink:

 

 

profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Deze mail kreeg ik vandaag en deze bevestigt mijn opmerking over de update.

 

 

We bereiden daarom een firmware-update voor die de algemene stabiliteit en prestaties van deze televisietoestellen verbetert, alsmede de volgende gemelde problemen aanpakt:

  • Responsiviteit van de IR-afstandsbediening
  • Occasioneel zwart scherm tijdens het inschakelen van de TV
  • Occasioneel zwart scherm met geluid bij het uitschakelen van de TV
  • De TV herstart tijdens het omschakelen van kanalen

Wij streven ernaar om deze problemen op te lossen door middel van een firmware-update die zal worden vrijgegeven vóór 8 december 2015.