annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wifi uitzetten A6000

OPGELOST
profile.country.NL.title
Ldoetje
Ontdekker

wifi uitzetten A6000

Waarschijnlijk een domme vraag,  maar is het mogelijk om Wifi uit te zetten op de A6000?

 

Ik kan die optie in ieder geval niet vinden

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi Ldoetje,

 

Je zou de vliegtuigmodus kunnen activeren? Dan is je wifi sowieso uitgeschakeld. 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi Ldoetje,

 

Je zou de vliegtuigmodus kunnen activeren? Dan is je wifi sowieso uitgeschakeld. 

 

profile.country.NL.title
Ldoetje
Ontdekker

o ja  te simpel eigenlijk :slight_smile:

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Zo simpel is het niet voor Sony 

Inplaats Vliegtuigstand in te schakkelen  zou er ook gewoon WIFI aan of WIFI uit kunnen staan dan krijg je dit soort vragen niet.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik denk eigenlijk dat de WiFi niet ingeschakeld is tenzij je een app of functie kiest die WiFi nodig heeft. Zodra ik een functie of app gebruik kan ik de camera zien bij mijn WiFi instellingen, verder nooit. Lijkt me dan aannemelijk dat deze ook niet actief is. (tijdens gewoon fotograferen bijvoorbeeld)

Met de vliegtuigstand voorkom je waarschijnlijk dat deze per ongeluk aan zou kunnen gaan via NFC of zo. Maar is een leuke vraag, ik zal het bij gelegenheid eens navragen bij de technische mensen van Sony. 

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Daar heb je helemaal gelijk in Amfion,

 

Als ik de op de mobile telefoon eerst Playmemories aanklik dan zie ik de camera niet.

Moet dan op de camera  Intelligente afstandsbediening aanklikken dan verbind de camera met de mobile telefoon.

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Wifi uitzetten doe je door in het menu bij "Draadloos" de "Vliegtuigstand" [Aan} te zetten.

Het is in de benoeming benaderd als hoe je het met je smartphone in een vliegtuig moet doen.

WiFi Aan/Uit had duidelijker geweest, maar dit is op veel meer plaatsen in het Sony menu een probleem.

 

Ronald

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Dat Sony dit wel kent blijkt uit de Sony AS200V Action Cam met Wi-Fi hier kan ik via instellingen gewoon wifi aan of uit zetten.

 

 

 

 

 

 

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Kennelijk een andere afdeling en des te treuriger dat ze hier doorgaan met de minder begrijpelijke benaming.