annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Alpha-A7 III met Afstand bediening via play memories app

profile.country.NL.title
Erwin_m
Ontdekker

Sony Alpha-A7 III met Afstand bediening via play memories app

Ik gebruik het toestel vaker op een hoog eenpootstatief. Tot 5 meter hoog. Maar als ik hoger dan 3 meter ga, wordt de verbinding instabiel. Dat is bepaald geen afstand. Wat ik niet begrijp is dat de app wel het beeld bijwerkt, maar niet wil afdrukken. Dat geeft een melding dat het niet lukt! Daarnaast, als ik de foto heb gemaakt, wil de app deze downloaden, wat vaak behoorlijk veel tijd kost. Dit kun je annuleren, maar als je niet oplet en het op het verkeerde moment doet, blijft de foto staan en is deze in het hoesje niet meer weg te krijgen. Waarom niet gewoon uitschakelbaar. Scheelt tijd en ik kan doorwerken. Ten opzichte van Canon een serieuze stap terug, het werkt matig. Is het bereik van de WIFI van de camera te verbeteren? Het is schandalig klein.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Erwin_m 

 

Ik heb je post even doorgestuurd naar de technische mensen. Hopelijk kunnen zij een duidelijk antwoord hier op geven.

 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Erwin_m 

 

Ik kreeg dit (gedeeltelijke) antwoord terug:

Je kunt in de app aangeven dat niet elk beeld doorgestuurd hoeft te worden: 

https://support.d-imaging.sony.co.jp/app/iemobile/nl/instruction/1_1_smartphone_display.php
Je schakelt dan "herzien beeld" uit. 

Het WiFi bereik is zover ik kan achterhalen wat het is, daar zijn geen andere settings voor.

 

Succes!
Antonette

Antonette