annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

plots de melding "camerafout" bij de A100,onbruikbaar!

profile.country.nl_BE.title
tinkersparrow
Bezoeker

plots de melding "camerafout" bij de A100,onbruikbaar!

Vandaag was ik foto's aan het maken toen mijn camera letterlijk van het ene moment op het andere de "geest gaf".

Ik was een reeks foto's aan het maken, na de zesde of zo kreeg ik plots "camerafout" (geen nummer). Om de melding weg te krijgen was ik verplicht het toestel aan en uit te zetten. De batterij een tijdje eruit heeft niets geholpen, de lens eraf en proberen reinigen geeft ook "camerafout" als resultaat.  Als er een foto wordt gemaakt is er wel een nieuw bestand maar dat is gewoon een zwart beeld. De andere foto's zijn perfect.

Ik heb al online gelezen dat dit kan gerepareerd worden, maar ik krijg geen raming van de "maximale kosten" die hieraan verbonden zouden zijn?

Kan de A100 of A200 body nog gekocht worden en zo ja wat is de prijs? Ik was altijd zo tevreden van de A100 en kende deze camera door en door... Ik wil ze niet graag missen!!!

English:

Today I was making a series of pictures when my camera literally gave up.  I was making a sequence of pictures and after the sixth or so I got "camera error" (no number displayed). To get rid of that I was forced to turn the camera off and on again.  I took the battery out a while but that didnt solve the problem, I then took off the lens and tried to self clean but that also said "camera error".  The picture shows up as a black image when reviewed. The other pictures of the day up to the error were perfect.

I have read online that this can be fixed, but there are no costs mentioned, and I admit to being worried that it would cost a fortune!

Is it still possible to buy the A100 body new? And if so what is the price? I was always so satisfied of the camera and I dont want to miss it!!!

0 ANTWOORDEN 0