annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ILCE 6000

OPGELOST
profile.country.BE.title
PatrickFacteur
Ontdekker

ILCE 6000

Van mijn a6000 kan de flits niet meer inklappen. Is dit een nog voorkomend probleem? Mijn toestel is al 5 jaar oud en dus buiten garantie. Is het nog de moeite om dit te laten herstellen of koop ik beter een nieuw toestel? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @PatrickFacteur 

Dat is een vervelend probleem! Zelf heb ik nog geen andere mensen gehoord die dit ook hebben. Opsturen voor reparatie is denk ik in dit geval niet heel rendabel meer. Je zou even langs kunnen gaan bij een camerawinkel, soms hebben zij handige trucs om dergelijke dingen op te lossen. 

 

Groet en succes!

Antonette

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @PatrickFacteur 

Dat is een vervelend probleem! Zelf heb ik nog geen andere mensen gehoord die dit ook hebben. Opsturen voor reparatie is denk ik in dit geval niet heel rendabel meer. Je zou even langs kunnen gaan bij een camerawinkel, soms hebben zij handige trucs om dergelijke dingen op te lossen. 

 

Groet en succes!

Antonette

profile.country.BE.title
PatrickFacteur
Ontdekker

Beste

Dank voor je antwoord. Ik vrees er eigenlijk ook voor. Ik ga er nog eens mee naar de winkel waar ik hem gekocht heb, alhoewel dat niet bij de deur is , ik heb hem gekocht bij art&craft in Gent en ik woon niet ver van de kust, je weet maar nooit. Intussentijd ben ik wel aan het kijken voor een nieuwe, ik heb even getwijfeld om mij een fulframe aan te schaffen maar ik denk om toch de a6600 te kopen, dat ziet er een goede koop uit, maar die koop ik dan wel hier in de buurt ,ze hebben ook een internetwinkel en de prijzen zijn ongeveer dezelfde als bij de grote webshops zoals konijnenberg en zo. Als er iets is of de sensor moet gereinigd worden dan moet ik toch niet zo ver.

Groetjes Patrick

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @PatrickFacteur 

 

Anders eerst even telefonisch contact zoeken misschien? De a6600 gaat wel een hele stap vooruit zijn met grotere accu, betere autofocus en stabilisatie onder andere. Dus als full frame geen must is zou ik dat zeker overwegen. De nieuwe a6700 is er ook nog maar die is een stukje duurder. 

groet,

Antonette