annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A6000 doet niks meer na Firmware update

OPGELOST

A6000 doet niks meer na Firmware update

 
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
maqs69
Ontdekker

na een paar uur klooien(geduldig mijn computer een paar keer opnieuw opstarten en de software opnieuw installeren) is het me toch gelukt. problem solved.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5

Weet iemand hoe ik mijn camera terug aan de praat kan krijgen? een harde reset ofzo?

Er brand enkel nog een rood lampje aan de onderkant aan de batterij. Voor de rest doet ie niks meer.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Welke update heb je uitgevoerd? Versienummer. 

Hoe heb je deze uitgevoerd? Via windows, MacOS ?

Gaf de update aan dat die met succes is afgerond of  ging er halve wege iets mis? 

Error melding gehad? Zoja welke. 

 

Je geeft wel weinig informatie om je te kunnen helpen 😉

 

Laad de batterij nog eens volledig op en probeer het proces nog eens te doorlopen. Mijn ervaring is dat deze vaak wel opnieuw start met firmware update.... 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
maqs69
Ontdekker

Ik ben van 1.00 naar 3.20 gegaan. athans dat heb ik geprobeerd.

mijn werkwijze:(osx10.13) de driverloader 1013app gedownload en geinstalleerd daarna de firmwareupdater ilce6000v320 geinstalleerd. camera op usb mass storage gezet.

daarna de camera (middels goede kwaliteit usb kabel) aangesloten. software herkent de camera en firmware versie (1.00) en begint met updaten. halverweg blijft ie hangen en geeft de melding dat ik de camera moet loskoppelen en software opnieuw moet opstarten. ik heb dit nu een paar keer gedaan zonder succes. rood lampje brand aan onderkant van de camera maar hij gaat niet meer aan.

alle hulp is welkom!

Screen Shot 2018-12-16 at 15.43.58.png

 

Screen Shot 2018-12-16 at 16.51.57.png

 

profile.country.NL.title
maqs69
Ontdekker

na een paar uur klooien(geduldig mijn computer een paar keer opnieuw opstarten en de software opnieuw installeren) is het me toch gelukt. problem solved.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Top!

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en