Deel jouw ervaring!
Hallo,
Hoe kan ik de verbeterde functies activeren van mijn Sony Bravia kld tv?
bvd
An
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi An,
Verbeterde functies activeerd u op de volgende manier;
Ik hoop dat u er zo uitkomt.
Greetz,
Ghost
Hoi An,
Verbeterde functies activeerd u op de volgende manier;
Ik hoop dat u er zo uitkomt.
Greetz,
Ghost
beste An,
Ik zal deze even voorleggen bij Sony zelf, zodat ze aangeven wat de verbeterde functies zijn en of ze ernaar kunnen kijken.
Greetz,
Ghost
Hi Ghost,
Thanx, ik wacht af.
An
Wel, ik zit met een gelijkaardig probleem.
Mijn TV, een KDL40EX711, meldde me dat ik met mijn registercode moest aan melden op internet.sony.tv ; En als ik dat doe, word ik verder gelinked naar https://internet.sony.tv/customer, bij de Essentials, in het Frans. Er is geen Nederlands beschikbaar, maar als Belg zijn we die dingen gewend in registreren we, en het werkt. Vandaag kon ik zien dat mijn tv geregistreerd was. En er was wel geteld één ding veranderd; er was een icoontje bijgekomen met de melding dat mijn afstandsbediening ook werkt met een ander Bravia apparaat…??? Een dergelijk ding heet dan ‘widget’…
Maar verder is er niks bijgekomen en kijk ik al maanden naar dezelfde filmpjes van “Wired” en “Concierge.com” enz…
Is dat al wat ik mag verwachten van Sony online-entertainment?
mvg.
JK
hoi allemaal,
ik zit met hetzelfde probleem op de TV en ook op mijn Bdp S470.
snap het niet, volgende s de dokumentatie op de website, zou onze serie het toch nie ondersteunen,
weet iemand meer?
Thanks
vraag:
heb dezelfde problemen al meer dan een jaar, diverse keren ctc met sony:
(nog) geen oplossing.
ben benieuwd of deze problemen bij anderen inmiddels is opgelost.
bravia KDL40ex700.
resetten / fabrieksinstellingen of wat ook: niets schijnt te helpen.
BVD eventuele antwoorden.
Voor Sony Entertainment Network is er een ander/nieuw account nodig t.o.v. de account die hier op sony.nl wordt gebruikt.
73's
dank, maar dat was/is bekend.
was/ben benieuwd waar het probleem lag bij deze eerdere meldingen..