annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

update 01-03-2016 bravia tv

ahoutgraafl
Ontdekker

update 01-03-2016 bravia tv

Als ik de update ophaal van de Sonysite dan krijg ik een groter bestand binnen dan als staat beschreven n.l. 1.292.452.648 i.p.v. de beschreven 1.287.482.842 bytes ?

kan dit grotere bestand straffeloos worden geinstaleerd heeft iemand hier ervaring mee en waarom is het bestand groter dan door Sony beschreven.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
yurisips
Ontdekker

Dit bestand was in mijn geval dezelfde grote als waar u over praat , dus groter dan waar Sony over praat. Toch heb

ik het geinstaleerd op mijn Sony KD 65X9305C met Ziggo interactieve cam modus. En alle problemen die er na de software update in Februari waren, zijn met deze update verholpen. Dus geen zwart beeld meer bij zender wissel en een volledig goed opererend interactief gedeelte.

ahoutgraafl
Ontdekker

Hartelijk dank voor uw antwoord, ik heb de voorlaatste update niet op de tv zitten omdat ik denk dat Sony deze heeft geannuleerd op een moment. ( tv aangeschaft 25-02-2016 en toen 1e keer geïnstalleerd ). Er zijn geen problemen nu. Ik begrijp uit uw bericht dat de laatste update een herstel update was?  

Omdat hij nu goed werk laat ik de update maar even zitten. 

Weet niet of ik verkeerd zie of dat hij een meerwaarde heeft?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De laatste update was v3323, dit was was een reparatie update van v3317 van begin maart 2016.
De v3317 heeft diverse uitbreidingen (o.a. record) en vele verbeteringen (o.a. stabiliteit en snelheid), deze zijn ook aanwezig in v3323.

 

Advies: installeer de v3323, het toestel wordt er alleen maar beter op.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!