Deel jouw ervaring!
suc6,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Top bedankt!
Voor mensen die niet weten waar ze het bestand moeten uitwisselen: ergens onder 'technische instellingen' binnen het menu waar je digitale zenders kunt instellen. Krijg je de vraag of je het bestand wilt 'exporteren' of 'importeren' naar USB. Exporteren dus.
Heb je het bestand aangepast op de PC, daarna weer de USB in de tv steken, het menu weer opzoeken en 'importeren'. De rest gaat vanzelf.
Ondertussen staat 1.15 (SetEdit) online.
Version 1.15
-Fix for moved channels
Version 1.14
-Fix for DVB-T radio channels
suc6 ermee,
73's
Ondertussen staat in de bovenstaande link de versie 1.12 online.
suc6 ermee,
73's
Top bedankt!
Voor mensen die niet weten waar ze het bestand moeten uitwisselen: ergens onder 'technische instellingen' binnen het menu waar je digitale zenders kunt instellen. Krijg je de vraag of je het bestand wilt 'exporteren' of 'importeren' naar USB. Exporteren dus.
Heb je het bestand aangepast op de PC, daarna weer de USB in de tv steken, het menu weer opzoeken en 'importeren'. De rest gaat vanzelf.
Men is ondertussen bij 1.13 aangekomen.
suc6 ermee,
73's
Ondertussen staat 1.15 (SetEdit) online.
Version 1.15
-Fix for moved channels
Version 1.14
-Fix for DVB-T radio channels
suc6 ermee,
73's
Ik heb dit vorig jaar ooit wel eens gedaan op de TV, maar wat ik nu ook probeer de export optie wordt niet meer actief op de TV. Er zit geen HDD, USB device, of wat dan ook in de USB poorten, behalve dan de USB stick waarop ik de inhoud van de TV wil exporteren. Is dat in de huidige firmware uitgezet?
In de huidige versie is de deze functie niet uitgezet. Mogelijk een verkeerde bestandsindeling van de USB-stick?
suc6 ermee,
73's
ps. het topic van de CI+ module met dubble smartcard gezien?