annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Overschakelen knop werkt niet meer

profile.country.NL.title
Schuitjes
Ontdekker

Overschakelen knop werkt niet meer

Hallo ik heb zins kort een Sony TV (KD49XD7005) gekocht en na een week werkt de knop op de afstandbediening niet meer wat kan ik hier aan doen. Heb ik misschien iets verkeerd gedaan met mijn afstandbediening 

ik hoor het graag als iemand mijn kan helpen 

Gr Wil

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

De overschakel (return) knop werkt alleen in de DVB-c of s mode (digitale/sateliet) maar niet via HDMI ingang(en).

Firmware update uitgevoerd?

Al eens een powerreset uitgevoerd?

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Schuitjes
Ontdekker

Hallo PA3eia

Denk dat een update nog niet is geweest. Maar toen ik de TV kreeg toen werkte het nog wel zijn nu een week verder misschien heb ik toch iets gedaan wat niet klopte. Moet ik eerst updaten en dan kijken of hij het doet 

Gr Wil

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je moet natuurlijk helemaal niks, alleen we adviseren wel altijd om de software up-to-date te houden.

Ben toch benieuwd in welke mode je TV kijkt, zoals eerder gezegd werkt de Overschakel knop alleen in DVB-C of S en niet op de HDMI ingangen of met de analoge tuner.

suc6 ermee,
73's

profile.country.NL.title
Schuitjes
Ontdekker

Hallo 

Het probleem is opgelost 

De CI  houder was te oud voor deze nieuwe TV 

Een nieuwe bij Ziggo aangevraagd en nu werkt het weer goed 

Bedankt voor je reactie 

M.V.G. Wil schuitemaker 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Goed te horen dat het probleem is opgelost d.m.v. een nieuwe Ziggo CI+ module om de digitale zenders in de DVB-C mode te kunnen bekijken.

Snap alleen niet waarom het eerst wel werkte en opeens niet.

Veel kijk plezier,

73's

profile.country.NL.title
Schuitjes
Ontdekker

Hallo

Het kwam omdat het abonnement dat we hadden een oude  was, en de Ci module ook zo 9 jaar oud was dus hij was kapot volgens Ziggo maar nu heb ik die weer in de andere TV gedaan en daar doet hij het weer 

Gr Wil

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het klopt dat de module (1.2) van 9 jaar oud niet meer werkt in TV's van de laatste 4 jaar, daar is versie 1.3 voor nodig. Maar heeft niks te maken met je abonnement trouwens.

Helaas geef je steeds geen antwoord op de vragen die gesteld worden, zodat het moeilijk wordt om een oplossing aan te dragen.

Begrijp alleen dit nog steeds niet,

Schuitjes schreef:

Hallo ik heb zins kort een Sony TV (KD49XD7005) gekocht en na een week werkt de knop op de afstandbediening niet meer wat kan ik hier aan doen. Heb ik misschien iets verkeerd gedaan met mijn afstandbediening 

ik hoor het graag als iemand mijn kan helpen 

Gr Wil

Dit is dan toch onmogelijk i.c.m. een veroudere CI+ module?

73's

profile.country.NL.title
Schuitjes
Ontdekker

Hallo 

Jeetje laat maar om antwoord op je vraag te geven, de Ci houder van Ziggo die werkt niet op dit type Tv de update van sony naar de Ci houder werkt niet. Ze  communiceren niet zowel ziggo als sony die moeten het nog uitzoeken zijden ze van EPBeerepoot, we hebben nu een Horizon box ik ook weer blij dat ik nu wel alle in HD digitaal heb

Gr wil schuitemaker  

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry hoor,

eerst was het dat de combinatie van de CI+ module en je abo, nu opeens dat de CI+ module niet werkt op dit type Bravia. Dit laatste is klink klare onzin.

Gelukkig gebruik je nu de Horizon box met alle voor en nadelen.

73's