annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix werkt sinds enige tijd niet meer probleemloos Bravia KDL50

Frankg68
Nieuw

Netflix werkt sinds enige tijd niet meer probleemloos Bravia KDL50

Hallo, Netflix werkt sinds enige tijd niet meer probleemloos op onze Sony Bravia KDL-50W815W

Het probleem is dat Netflix gewoon opstart, je een film kunt selecteren, vervolgens drukken we afspelen in en schakelt hij terug naar het betreffende tv programma. Als je dit meerdere keren herhaald werkt het soms, soms ook niet. Resetten (5 seconden de power knop ingedrukt houden) laatste firmware en terug naar fabrieksinstellingen werken niet. 

Toestel is vast aangesloten op internet, en een ci module van Delta erin. Zoals aangegeven minimaal 1,5 jaar goed gewerkt.

Graag hoor ik eventuele mogelijkheden.

Grt. Frank

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hoi Frankg68,

Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat je Netflix app het niet goed doet. We zullen voor je uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn.

Groet,

ThomSBNL

profile.country.NL.title
frterbe
Ontdekker

Hier hebben veel meer mensen last van (ik dus ook veel last sinds een aantal maanden), staan een paar topics al op dit forum. Het is inderdaad waardeloos. Ik heb nu een paar keer zonder problemen gekeken door eerst de netwerk test uit te voeren maar ik zou niet kunnen zeggen waarom het dan wel zou moeten werken.