annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix knop werkt niet

derkevers
Ontdekker

Netflix knop werkt niet

Hi,

 

Gisteren een een KDL-48WD650 gekocht en enthousiast over het mooie beeld. Echter, die grote ''Netflix' knop doet helemaal niks. Wel kan ik Netflix opstarten via Home>Apps, maar die knop vond ik nu juist zo handig! Ook de ''last channel'' knop (in de handleiding ''Spring'' knop genoemd) om terug te gaan naar het laatste bekeken kanaal doet niks. Meteen de de telvisie zichzelf laten updaten met de nieuwste firmware, maar dat hielp niets. Ook de internet content heb ik al vernieuwd zonder resultaat. Die ik wat fout, mis ik ergens een instelling of moet je hiermee zien te leven en werken deze functies gewoon niet?

 

Derk

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

De "last Channel" knop werkt alleen in de DVB mode.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
derkevers
Ontdekker

Leg mij eens uit wat je daarmee (DVB mode) bedoelt en/of hoe ik die moet gebruiken/inschakelen. Ik gebruik alleen digitale kanalen en een CI+ 1.3 module. Dus wanneer ik gewoon (digitale) televisie kijk kan ik ''last channel'' niet gebruiken?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jij moet gewoon i.c.m. Digitale TV van Ziggo "last channel" kunnen gebruiken.

 

Laatste (vandaag) firmware er al opgezet?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
derkevers
Ontdekker

Net update uitgevoerd naar V8-205, maar geen verschil. Netflix en Last Channel knoppen doen niks. Ik heb die work around tip gebruikt (snel achter elkaar de i-knop en de Netflix knop achter elkaar indrukken) en dat werkt. Maar is toch gewoon slecht dat je een fonkelnieuwe televisie levert (bouwjaar en maand 2017/01) waarvan twee functieknoppen het gewoon niet doen, vooral omdat die gigantische Netflix knop ook nog eens nadrukkelijk als handig aangeprezen wordt.  En ik lees op het internet veel meer over gebruikers die hetzelfde probleem hebben. Als het niet werkt, laat het dan gewoon weg zou ik zeggen! Maar misschien dat iemand nog de gouden tip heeft...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een fabrieksreset uitvoeren.

Anders omruilen een wel goed werkend toestel.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!