Deel jouw ervaring!
Kan niks intypen in het zoekveld van Google. De cursor(ab) is niet terug te vinden en ik kan het beeld niet verkleinen(als dit al nodig zou blijken).
In bijlage screenshot van tv (foto staat ondersteboven)
Zo te zien gebruik je Chrome als internet Explorer, dit is toch (nog) geen applicatie voor het Android TV platform?
Zie een microfoontje aan het einde van het zoekveld staan, dit wil zeggen dat de invoer via de microfoon gaat.
In de Video & TV Sideview (Tablet/Phone) app is ook muisbesturing aanwezig, zodat je het zoekveld kan selecteren en tekst in kan typen via een tablet of telefoon.
suc6 ermee,
73's
Via Youtube had ik gezien dat je zo goed als elke app kan downloaden op een Sony Bravia vandaar bij wijze van proef.. Ik heb ook Firefox gedownload maar die kan ik nergens terugvinden. Ik probeer eerstdaags Tv Side view van Sony
Many thnx
Lukt met de TV side view app maar is niet zo handig. Moet vele reclamebanners wegvinken (sport365.live). Kan ik een draadloos toetsenbord koppelen aan mijn kd49x8005c? Zoja welke?
Ik denk dat je de verkeerde Sony Video & TV Sideview app gebruikt, heb nog nooit reclamebanner in deze ( Android) app gezien.
suc6 ermee,
73's
Ik heb de eerste gedownload die ik tegenkwam in de Google Playstore.
Enig advies mbt draadloos toetsenbord?
Many thnx
Ik heb de KDL43W809C en gebruik het Rii keyboard wat in de link staat, werkt perfect via de bluetooth verbinding in de TV, dus er is geen adapter nodig en is écht een aanrader. Volgens mij zit er ook bluetooth in de KD49X8005C, dus dan zou hij daar ook probleemloos mee moeten communiceren en werken. Voordelen van dit keyboard zijn de verlichte toetsen, het mousepad en de ingebouwde accu, die lang mee gaat zonder hem om de haverklap op te hoeven laden. Ik heb het keyboard bij dezelfde Aliexpress-verkoper besteld als in de link, wordt ook nog eens gratis opgestuurd.
Bij deze is het toetsenbord besteld.
Many thnx
Als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om de BlueTooth verbinding uit deTV te gebruiken, er wordt namelijk een aparte verrbinding opgezet.
Of sla ik nu de plank helemaal mis?
Sorry, was vergeten om de keyboard vraag te beantwoorden.
73's
Bij mijn TV, de KDL43W809C, maakt de TV direct verbinding met het bluetooth keyboard en werkt het perfect. Echter heb ik ook een bluetooth koptelefoon en die werkt niet via de bluetooth in de TV, daar heb ik een aparte bluetooth dongle voor gekocht, ook bij Aliexpress (https://nl.aliexpress.com/item/Multi-point-Wireless-Audio-Bluetooth-Transmitter-Music-Stereo-Dongle-...) en daar werkt de koptelefoon goed mee via de hoofdtelefoonaansluiting van de TV. De bluetooth in mijn TV is alleen geschikt voor een PS4 controller of een keyboard, ik hoop dat het keyboard bij de topicstarter het net zo goed gaat doen zoals hij op mijn TV doet.