annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Aansluiten interactieve tv

profile.country.nl_NL.title
jantje123
Bezoeker

Aansluiten interactieve tv

Sinds enige tijd een Bravia KDL-40ex501 aangeschaft, nu na enige tijd het installatiepakket van KPN gehad. De TV is ons verkocht met de mededeling dat het mogelijk zou zijn om de ethernetkabel rechtstreeks in de tv te plaatsen zodat er geen settopbox nodig is en er gewoon met de originele afstandsbediening gewerkt kan worden. Er zit immers een Ethernet aansluiting achterop de tv, of is deze alleen voor de internet tv functie?

Nu krijg ik het idee dat dit niet mogelijk is omdat ik hier alleen maar voorbeelden zie van de oplossing met Ziggo.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Beste Hr/Mevr Jantje123,

Welkom op het Sony Forum.

Als u de Ethernet kabel eropaansluit is het mogelijk om de internet diensten te krijgen.

Voor interactieve TV van KPN dient u echt een Set-Up box the hebben daar gaat de ethernet kabel in zodat u TV ontvangt via de modem.

Wat u dan niet nodig heeft is de COAX kabel.

Puur alleen de Ethernetkabel in de TV dat gaat helaas niet.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc
Sony Medewerker.

profile.country.nl_NL.title
rhuisinga
Bezoeker

Ik wil hier nog een vervolg vraag op stellen.

Ook ik heb interactieve TV van KPN sinds enklele dagen. Ik krijg het niet voor elkaar om de dig. ontvanger van KPN als set-top-box te koppelem aan de EPG van mijn Sony home cinema set (HTD-750SS). Het lijkt wel of de Motorola decoder geen epg signaal door geeft, of ik stel iets verkeerd in.

Ik heb de decoder met SCART op Line1/decoder aangesloten en zie beeld via KPN. Alleen kan ik bij de externe ontvangers van de guide niets koppelen. Graag advies, instellingen, etc.

lijkt mij toch niet de bedoeling on de home cinema set als veredelde versterker te moeten gebruiken zoals KPN beschijft in de installatie handleiding.

bvd dank.

Raymond Huisinga

avanzee
Nieuw