anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Bravia KDL 37S5500

olenice
Początkujący

Sony Bravia KDL 37S5500

Witam.

Jestem tu nowy i w sprawach nowoczesnych telewizorów jestem laikiem. Do rzeczy, mam do kupienie po dość dobrej cenie nowy 37 calowy telewizor sony kdl 37S5500. Nie jestem pewien czy kupować go czy może poczekać jesczcze kilka miesięcy i kupić coś lepszego.
Mam nadzieję że pomożecie rozwiązać mój problem. Czy owy kdl 37S5500 to dobry wybór? :?

7 ODPOW. 7
Razak-----
Początkujący

Na razie nie podałeś żadnych informacji, czyli do czego będzie dokładnie używany telewizor, czy jakiej jakości będzie dostarczany sygnał. Czego od niego wymagasz co jest najbardziej istotnym kryterium. I co znaczy po dobrej cenie, od 3000zł możesz spróbować dostać bardzo udany model V5500, kupujesz w stacjonarnym czy raczej przez internet?

olenice
Początkujący

Od telewizora wymagam ładnego odbioru i bezawaryjności. Narazie sygnał bedzie analogowy choć w niedalekiej przyszłości planuję zakup jakiejś platformy cyfrowej. Cena to około 2800 zł. Kupował bym go w sklepie. To jak myślicie kupować go czy czekac?

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik