Deel jouw ervaring!
Hallo,
Graag wil ik hulp vragen omtrent mijn nieuwe tv, tot nu toe ben ik wel tevreden met mijn tv (behalve de donkere hoeken na) maar ik begin mij mateloos te ergeren aan controle gebrek om tv zenders(CaiWay) in bepaalde volgorde te krijgen.
Hoe er nu uitziet is dat ik 999 zenders heb waarvan 800 gereserveerd of radio gemengd dus zwart beeld, ongeveer 50 gewone zenders(niet HD), ongeveer 50 HD zenders en de rest betaald te activeren met een CI+ module, daarvan zijn alleen de zenders van Ned 1 tot SBS6 op logische volgorde en de rest compleet random verspreid over de reeks van 994.
Nu weet ik dat de zenders aan de favorieten toegevoegd kunnen worden en hoewel deze ook random geplaatst worden kan ik nergens vinden hoe ik de favorieten als standaard kan instellen en gebruiken, ik moet dus iedere keer als ik naar een andere zender wil 'TV' key indrukken naar benden navigeren en favorieten selecteren daarna zender zoeken en selecteren, dus direct met P+ of P- naar de volgende zender in favorieten werkt niet wat buitengewoon vervelend is.
Heb ik misschien iets gemist of is er een andere workaround die het probleem kan oplossen want alleen hiervoor zou ik mijn tv willen inruilen voor een andere merk toestel die beter overweg kan met zenders.
Alvast bedankt voor de reacties.