annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Welke soundbar bij onze AF9 OLED tv?

profile.country.NL.title
Lonnie83
Ontdekker

Welke soundbar bij onze AF9 OLED tv?

Goedemiddag!

Wij hebben een prachtige OLED tv van Sony, af9. De verkoper zei dat een soundbar niet nodig is omdat de geluidskwaliteit van de tv erg goed is.

De kwaliteit is inderdaad oke, maar zeker niet heel goed. Vooral als ik muziek wil opzetten, vind ik de kwaliteit niet voldoende.

 

Heeft iemand een tip voor een soundbar die ik hierop kan aansluiten? En is het aan te raden om de tv dan als centre speaker te gebruiken?

Ik heb zojuist ook een Sony platenspeler besteld met Bluetooth functie. Deze wil ik ook graag aansluiten op de soundbar.

 

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt!

 

Groet Lonneke

Tags (2)
11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
Lonnie83
Ontdekker

Heb trouwens de hts5000 gekocht;)

Mega geluid voor tijdens films. Voor muziek is de kwaliteit niet goed genoeg. Mis de stereo ervaring. Vraag me af of het zal helpen als ik een draadloze speaker aansluit en achter neerzet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Lonnie83 

Je bedoeld waarschijnlijk de HT-ST500?

Extra draadloze surround speaker(s) zijn altijd een meerwaarde.

 

Sinds kort de HT-A7000 i.c.m. SA-SW5 en SA-RS3s, wat een beestachtig audio in de woonkamer.

Het is jammer dat de HT7000 niet onder de draaibare Vogels muurbeugel aan de XG95 kan worden gemonteerd, de audio (spraak) in bijv. talkshows is dan indirect als we niet recht voor de A7000 zitten.

De SW5 en RS3s zijn een mooie complete voor de audio in de woonkamer.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!