annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Pasvorm WI-1000XM2

profile.country.NL.title
de_vijverberg
Ontdekker

Pasvorm WI-1000XM2

Hoeveel mensen ondervinden er problemen met pasvorm van de WI-1000XM2?

Welke passtukjes ik ook toepas, de oordopjes blijven erg slecht zitten.

 

De oordopjes zijn zo groot en er zit geen klem systeem / slimmigheid aan, waardoor het uitvallen nog gemakkelijker gaat.

 

Ik heb er €200,- voor betaald en nu blijken ze niet te passen, maar kan ze niet retourneren. Erg pijnlijk als je er lang voor gespaard hebt. 

 

Op verschillende manieren heb ik Sony geprobeerd te bereiken om alsnog met een passende oplossing te komen, omdat de muziek echt geweldig is, maar helaas geen reactie..... Hopelijk ben ik niet de enige met dit probleem en kan Sony alsnog met een passende oplossing komen.

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

Hi @de_vijverberg ,

 

Wat vervelend om te lezen over je probleem. 

Ik heb het even intern voor je doorgezet.

 

Zodra ik een reactie heb ontvangen, breng ik je hiervan op de hoogte!

 

Met vriendelijke groet, 
Suzanne 

profile.country.NL.title
suzanne_sony
Lid

Hi @de_vijverberg,

 

Ik hoor graag van je wat de reden is dat je de oordopjes niet kan retourneren. 

Op dit moment hebben wij een '30 dagen proberen' actie lopen op onder andere deze oordopjes. Indien de oordopjes in de actieperiode zijn gekocht (21.10.2021 t/m 27.03.2022), dan kan je binnen 30 dagen na aankoop de oordopjes direct aan Sony retourneren. https://www.sony.nl/promo/headphone#C2

 

Met vriendelijke groet, 
Suzanne 

profile.country.NL.title
de_vijverberg
Ontdekker

Beste Suzanne,

 

De oordopjes zijn begin oktober gekocht. Blijkbaar helaas net iets voor de actie periode.

 

Hopelijk kan ik alsnog gebruikmaken van de actie. Ik heb ze bij Bol.com gekocht (leverancier: Het zonnehuis uit Rotterdam).

Ik heb in de 2e week contact opgenomen met ze om ze te retourneren, maar dit werd toen geweigerd, omdat het een hygiëne product is.

Het zonnehuis zegt nog wel contact te hebben gehad met Sony, maar konden niks betekenen.

 

Ik ben verder erg te spreken over het geluidskwaliteit, maar de pasvorm is uiteraard belangrijker. Ik had nog gehoopt dat er nog klipjes beschikbaar waren, zodat het dopje beter geklemd wordt, maar dat schijnt er ook niet te zijn.

Vandaar dat  mijn voorkeur uit gaat naar het retour sturen en mijn geld terug te krijgen.

 

Ik hoor graag uw reactie, alvast bedankt.

 

PS: zijn deze berichten door alle leden te lezen of zijn dit prive berichten?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @de_vijverberg 

 

Berichten hier zijn openbaar. Dit zijn geen prive-berichten. 

 

Ook is de informatie van de verkoper fout. Je mag elk product zonder opgaaf van reden terugsturen, mits het binnen twee weken is (wet koop of afstand). 

Dat het een hygiene-product is, is niet jouw probleem of verantwoordelijkheid. En je hebt netjes binnen die twee weken het verzoek gedaan voor het retourneren. 

profile.country.NL.title
de_vijverberg
Ontdekker

Beste Vinc,

 

Bedankt voor je reactie. Ik zit er alleen mee hoe nu verder....

Kan ik bij de leverancier aangeven dat ik contact heb gehad met Sony en dat ze het alsnog terug kunnen nemen?

Heb je dan voor mij een referentie nummer dat ik erbij kan vermelden?

 

Is het ook mogelijk dan ik het direct met Sony oplos? Dat maakt het een stuk makkelijker. Zo ja, hoe kunnen we dit afhandelen?

 

Blijft het de bedoeling dat we via deze chat blijven communiceren of kan het ook in een afgeschermd bericht?

 

Alvast bedankt!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Onderaan iedere Sony Community pagina is de volgende link te vinden:

Communiceer met ons Hulp bij het oplossen van problemen en meer. 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
de_vijverberg
Ontdekker

Bij bol.com blijk ik te hebben geaccepteerd (door akkoord te gaan met de aankoop) dat het niet terug mag ivm hygiëne..... Dus ik had ze eerst in een winkel moeten passen en dan pas bij ze moeten kopen.....

 

profile.country.NL.title
de_vijverberg
Ontdekker

Ik dacht dat jullie allemaal Sony experts waren, maar ik krijg het nu pas een beetje door hoe zo'n community platform werkt....

 

Bedankt voor de hulp!!