Deel jouw ervaring!
Hey, ik had eerst een samsung ue40h5030aw tv en ik gebruikte dagelijks mijn externe harde schijf om video's af te spelen via de usb poort van deze tv. Ik kon hier gewoon naar usb gaan via source, videos selecteren, en ik kon zo de mappen en videos zien die erop stonden.
Nu heb ik een Sony 55xf8505 android tv gekocht, en als ik mijn usb insteek staan ook al de videos erop, maar alles staat door elkaar, en heeft totaal niet dezelfde layout/orde zoals ik deze gemaakt heb op de externe harde schijf.
Bijvoorbeeld, normaal is er een map genaamd "game of thrones", waarin mappen zitten die "season 1, season2, enz" heten. Maar als ik de usb open, staan gewoon de season 1,2, enz mappen tussen al de andere mappen van andere videos.
Zijn er apps die ik misschien kan downloaden om het makkelijker te maken om de usb gewoon te lezen zoals hij is, en zo een video te selecteren en af te spelen?
Hoi @GiesbertsN,
Het is in elk geval aan te raden om een mediaspeler applicatie te gebruiken voor dit soort zaken. Ik kan je SPMC aanraden. Vervolgens map je je externe HDD daar en indexeert SPMC alles voor je.