annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sinds laatste update werkt zender wisselen af en toe niet meer.

profile.country.NL.title
Hen_Solo
Lid

Sinds laatste update werkt zender wisselen af en toe niet meer.

Sinds de laatste update (v6.5629) werkt af en toe het zenders wisselen niet meer. De tv ontvangt het signaal, maar doet er niets mee. Indien ik via de guide van zender wissel doet hij het ook niet.

 

Vreemde is dat na een (power) reset opeens vanzelf de gekozen zender (degene waarheen hij voor de herstart niet wilde wisselen) actief is. Daarna werkt alles weer een tijdje goed. Tot nu toe dit issue zo'n 4-5 keer reeds gehad. Het was dus niet incidenteel.

 

Blijkbaar wordt er dus intern wel ergens van zender gewisseld in het geheugen van de TV maar wordt dit niet actief doorgevoerd binnen de tuner.

 

Iemand anders die deze problemen ervaart bij de laatste update  (v6.5629). 

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lijkt erop dat het toestel met een of andere applicatie bezig is, maar welke?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Probleem
Ontdekker

Ja dat klopt idd. maar heb je ook een oplossing ?

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Gebruik je een CI+ module? of iets anders? 

 

Soort gelijk eens gehad bij kennis. Die gebruikte een CI+ module. Hij heeft dagen gezocht na oplossing. Uiteindelijk fabrieks reset. En probleem was verholpen. Ook na het opnieuw configureren van de TV. (Beeld verbeteraars uit etc... )

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Hen_Solo
Lid

Ja, CI+ module.

 

Fabrieksreset heb ik gedaan na de firmware update en toen zijn de problemen juist begonnen.

profile.country.NL.title
lescatalpas
Bijdrager

Ook ik heb dit probleem en nog veel meer met een 43xe8005. Soms weigert zenderwisselen, soms werkt de afstandbediening niet meer, soms loopt het geluid niet meer synchroon met het beeld. Soms helpt aan / uit ,of helemaal de stroom er af, soms moet ik een factory reset doen. Ik ben teleurgesteld. Ik heb een a7riii, een experia telefoon, dus ik dacht het plaatje compleet te maken met een 4k tvtje. Wel, de sony camera en de sony tv willen nog niet eens met elkaar praten tot overmaat van ramp. Gaat alleen maar met een snoertje, of via mijn pc en chromecast. Daar koop je geen smart tv voor toch? ( Ik gebruik ook een c1+ module) De tv is van mei 2018 dus te laat om om om te ruilen (coolblue). Veel spijt van en ik zie geen goede oplossingen hier.