annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kd-65xe9005 verbinden met BDV-N7200W

profile.country.NL.title
Aliyim
Ontdekker

kd-65xe9005 verbinden met BDV-N7200W

Ik heb sinds kort een Sony kd-65xe9005 en ik was al in het bezit van een BDV-N7200W. In de eerste instantie werkte mijn tv perfect met de BDV-N7200W. Het opstarten en afsluiten en de bediening werkte voorheen samen met de afstandsbediening van de tv. Ook kreeg ik een melding van dat de tv overschakelde van de tv-speakers naar audiosysteem zodra de BDV-N7200W klaar was met opstarten.  Echter sinds vandaag werkt het oppeens niet meer samen. Ik heb op beide apparaten de HDMI kabel op de ARC ingang aangesloten, echter kan mijn tv de BDV-N7200W niet meer vinden via BRAVIA-sync. 

 

Ik heb beide apparaten al terug gezet naar de fabrieksinstellingen, echter kom ik er nog steeds niet uit. Via de optical kabel werkt het geluid wel via de BDV-N7200W, echter wil ik ook dat de bediening samen loopt. 

 

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Andere HDMI kabel al geprobeerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Hi Aliyim,

 

Welkom op de community! Ik ga je vraag intern doorzetten, maar misschien zijn er al andere community leden die een antwoord op deze vraag hebben.

 

Groeten, Thijs

profile.country.NL.title
Aliyim
Ontdekker

Ja, ik heb in totaal 6 andere kabels geprobeerd. Helaas heeft dit niet geholpen.

 

Ik ben er achter gekomen, waarom dit probleem zich voordeed. Ik heb een elgato hd60 s om de PS4 op te nemen. Zodra ik deze heb verwijderd, werkt alles weer prima. Deze hele setup werkte prima, maar nu niet meer. Maar voor nu is mijn probleem opgelost. Bedankt allen.