Deel jouw ervaring!
Beste andere forum leden
Mijn TV de KD-65X8505C schakeld na 15 to 20 minuten uit en start opnieuw op.
Dit gebeurd eenmalig per avond na inschakelen en hierna niet meer.
Je ziet dan bij het opnieuw starten de gekleurde balletjes het SONY logo en Android.
Zijn er meer mensen met dit probleem??
M.V.G.
Kees
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom,
Het begrip "TV kijken" is nogal magertjes uitgedrukt, misschien wil je met ons delen hoedat je TV kijkt (CI+, setup box of de 30 vrije digitale kanalen als het Ziggo is).
73's
Tv kijken doen we via CI+. In het begin hadden we meerdere problemen, o.a. regelmatig geen beeld maar wel geluid. Na een firmware update en de tv ge-reset te hebben waren die problemen verholpen maar het verschijnen van het Android scherm tijdens tv kijken (CI+) gebeurt helaas nog steeds af en toe. Bij alle andere functies van de tv lijkt dit niet te gebeuren.
Er is inderdaad een issue met het kijken via CI+ module als je Ziggo hebt.
Dit wordt opgelost in de eerstvolgende software update die naar verwachting eind september beschikbaar is.
Het betreft inderdaad Ziggo. In dat geval wacht ik de update af en hoop dat het daarmee opgeslost zal zijn.
Bedankt!
Wanneer komt de volgende update,
Bij ons schakelt de tv vaak niet naar andere zenders of verspringt een zender spontaan of reageert de tv niet meer met een handeling
Heb al wel de update V2333 met behulp van een USB er op gezet.
Hoogstwaarschijnlijk deze maand.
73's
Dan moet je aan de bellen trekken en je storing melden bij je leverancier dan word dit verholpen!!!!
Ja eigenlijk heb ik hetzelde probleem....heb je al een oplossing kunnen vinden ? Mvg.Tony
Beste Diaruba
Ik met de zelfde tv heb allang dit probleem niet meer.
Daar heeft enkele software update's geleden voor gezorgd.
Ik vraag mij wel eens af of het installeren van allerlei apps de tv instabiel maakt.
Ik zelf heb dat dan ook niet gedaan en is dan ook wat betreft software standaard.
Succes
Welkom in de Sony Community,
- Firmware up-to-date?
- HDMI probleem?
- USB-stick of HDD ingebruik?
73's