annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49X8309C loopt vast bij KIJK (HbbTV SBS)

tl_buis
Ontdekker

KD-49X8309C loopt vast bij KIJK (HbbTV SBS)

Hallo allen,

 

Sinds een week heb ik bovengenoemd toestel, mooi ding!

Ik heb digitale tv van Ziggo zonder kastje en zonder Ci-module, direct vanaf de kabel dus.

Bij Sbs kun je op de rode knop drukken en dan krijg je het 'KIJK' scherm waar je afleveringen kan terugkijken. Nu werkte het eerst wel. Sinds een paar dagen echter niet meer. 

De player verschijnt, het beeld wordt zwart en naar 20 seconden herstart het toestel.

NPO werkt wel gewoon. Bij de vorige versie deed hij het even maar daarna ook niet meer, bij de update vandaag (18-2-16) doet hij het ook niet meer.

 

Tevens werkt de opnamefunctie op usb niet. Als ik op de rec-knop druk kom ik in een menu terecht waar ik de opgenomen afleveringen kan terugvinden, echter nergens de mogelijkheid om NU op te nemen.

 

En dan nog wat.. De winkelmodus, het verhoogd de schermhelderheid en kleuren ed. Echter, als je de functie hebt ingeschakeld kan je hem niet meer resetten. Je kunt de winkelmodus wel uitzetten echter blijft het scherm fel van kleur. De enige optie is dan ook resetten.

 

Owja, en het toestel kon een router niet vinden welke op kanaal 13 stond, pas bij kanaal 11 kon hij hem zien ( G band) Tevens kan hij de N router niet vinden.

 

Verder is het toestel soms traag.

 

Lieve Sony, zorg dat je android werkend krijg met de software/hardware van de tv. Deze reeks toestellen kan knallen maar dan wel met de nodige inzet.

 

Meer mensen met dergelijke problemen?

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Ook hier reset nu het toestel in de HbbTV mode op SBS zenders als je iets terug wil zien.

 

Hier start de opname na een druk op de rode stip toets en de bevestiging direkt.

 

 

73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De uitzending gemist op de SBS zenders werkt wel naar behoren op de voorgaande Bravia lijnen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

KIJK zit ook onder de Sony select knop. Die werkt naar behoren.

tl_buis
Ontdekker

Daar werkt hij wel ja!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nog steeds een probleem, zodra de Video Player voor uitzending gemist actief moet worden loopt het toestel vast en na verloop van tijd reset het toestel zich.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
freleve
Ontdekker

Heb de sony nu 3 weken na aankoop, en heb regelmatig vastloper, moet dan stekker uit stopkontakt halen en led scherm start dan weer op, hoogst irritant sony doe hier wat aan ben niet tevreden over dit voorval.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Dit topic gaat over het vastlopen van het toestel als men "gemist" op een van de SBS zenders wil gebruiken in HbbTV, het toestel loopt vast en start opnieuw weer op. Is dit ook bij jouw het geval in HbbTV of loopt je toestel willekeurig vast? Voor het vastlopen van het toestel is er n8ggeen oplossing. Wel al de nieuwste firmware (v3323) geinstalleerd?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
nicoteunissen59
Lid

Via de rode knop werkt het niet bij de SBSzenders.

Bij de Kijkapp heb ik geen problemen met terug kijken. Loopt goed.