annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDR Ganing 55x8509c

yordy1985
Lid

HDR Ganing 55x8509c

Ik heb de 55x8509c en heb de Playstation 4 pro gepreorderd. 1 van de pluspunten van de ps4 pro vind ik het gamen met HDR. Echter heeft mijn tv een input lag van 93 ms met gamen HDR. Dit is natuurlijk onacceptabel om goed te kunnen gamen. Dit komt mede omdat HDR dmv een modus aangezet moet worden en dan Game mode niet aangezet kan worden. Gaan Sony dit oplossen dmv een firmware update? Zou toch raar zijn als een tv van 2015 al niet meer goed werkt met de ps4 pro....

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Via Sony.de de volgende quote van een moderator van de Amerikaanse Sony Community:

 

Welcome to Sony's Community Site!

Sony is planning to reduce input lag* in HDR video gaming for previously released 4K HDR televisions (X94D/ X93D/ X85D/ X94 C/ X93C/ X90C/ X85C series) via a network software update. Sony will update with further information when available.

Best regards,
Dave

 

 

Er is hoop dus,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
yordy1985
Lid

UPDATE:

Sony is planning to reduce input lag* in HDR video gaming for previously released 4K HDR televisions via a network software update in order to play HDR video games more comfortably. Sony is in the process of testing the SW update and is targeting to have this available for customers in North America the beginning part of November.

Thank you for your patience.
>Joffrey

 

 

Jammer dat er vanuit Sony Nederland nog 0,0 communicatie is..... 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt veilig aannemen dat dit ook voor Europa geldt. Dit fenomeen is hetzelfde voor de modellen hier. 

 

Het duurt ongeveer drie weken voor dat de Pro uitkomt. En dan moeten er nog games uitkomen die gebruik maken van HDR. 
Dus het is niet alsof je op hete kolen zit. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@yordy1985 @Dennisdej7

 

Hebben jullie dit topic al gezien???

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Dennisdej7
Ontdekker

Yes, rond 17:30 geïnstalleerd. 

Dit weekend alleen nog de PS4 Pro halen.

 

Off-topic:

Heb nu enkel nog problemen met 1080p (Erg slecht beeld, geen upscaling) en HDR content (fletse kleuren) via Netflix.

Ultra HD werkt als enige prima via Netflix. 

Wellicht dat Netflix via de PS4/HDMI wel goed werkt. 

yordy1985
Lid

Top! ik heb de update geinstalleerd!

 

Misschien weten jullie ook hoe de HDR game mode ingeschakeld kan worden? Ik zie geen aparte modus, terwijl ze in de release notes het wel hebben over HDR- Game modus...

Dennisdej7
Ontdekker

Check deze pagina: SONY Community (US)