annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Google Play is bij mij Google Butik

profile.country.NL.title
koudhe
Ontdekker

Google Play is bij mij Google Butik

Sinds een paar dagen in het bezit van de Sony KD49X8309C, heel mooi beeld en werkt fijn.

Er is echter een heel vervelend probleem ik kan geen NL apps downloaden omdat ik niet bij de Google Play store kan komen bij mij is het Google Butik wat de Zweeds Store is :smileycry:. Ook zie ik dat Google agenda bijvoorbeeld actief is maar ik kan nergens de app openen.

Ik ben ingelogd met een Google account en uiteraard is de taal instelling Nederlands.

Is er een mogelijkheid om de NL Google Pla store met een workaround te installeren ?

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Is iets wat Google in de software moet aanpassen. 

Maak je geen zorgen, de Store die je nu benadert is identiek aande Nederlandse benaming. 

profile.country.NL.title
koudhe
Ontdekker

Denk niet dat di klopt ik kan namelijk wel op Zweden gerichte apps
downloaden maar Nederlandstalige kan ik nergens vinden.

profile.country.NL.title
koudhe
Ontdekker

Als u de Google Play Store wilt gebruiken, moet u akkoord gaan met de volgende voorwaarden. Lees de voorwaarden zorgvuldig door. Als u de Voorwaarden niet begrijpt, of een deel van de Voorwaarden niet accepteert, moet u de Google Play Store niet gebruiken. Sommige producten en functies zijn mogelijk niet beschikbaar in alle landen. Raadpleeg het Helpcentrum van Google Play voor meer informatie.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Welke apps zoek je? 

Kan zijn dat de Nederlandse apps waar je naar refereert helemaal niet op Android TV beschikbaar zijn. 

Germaine68
Ontdekker

Hoi,

wij hebben hetzelfde probleem en het antwoord klopt niet. Zo kunnen wij bijvoorbeeld de app horizon go nergens vinden. Valt me erg tegen aangezien de aankoop nu niet echt zo goedkoop was. Hoe wordt dit opgelost door Sony

Germaine68
Ontdekker

Oh ja vergeten, in de winkel gaven ze aan ziggo gecertificeerd. Erg leuk. Wij hebben ziggo en die geven aan het toestel niet te ondersteunen. En nu? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Het AndroidTV platform is een ander Android plaform als voor de Tablet of Telefoon, de app's moeten eerst aangepast worden aan het AndroidTv plaform voor dat deze zichtbaar worden in de AndroidTV Playstore. Het is aan de ontwikkelaars van de app's wanneer ze dit doen, Google of Sony zijn hier geen partij in.

Het is mogelijk om buiten de Google Play Store app's wel op de AndroidTV te installeren.

Al dit topic gezien?

Als jij je laat wijs maken door de verkoper in de winkel dat de AndroidTV 2015 lijn is gecertificeerd is kun je daar verhaal halen. De certificatie van Ziggo stelt niet zoveel voor, over het algemeen funcioneerd de 2015 lijn naar behoren op het Ziggo coax netwerk.

Welke problemen ondervind je met het toestel i.c.m. Ziggo?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
djohnlord
Lid

wel grappig als met iets verkoopt er niemand verantwoordelijk is,zowel sony als google

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

djohnlord schreef:

wel grappig als met iets verkoopt er niemand verantwoordelijk is,zowel sony als google

Waar maak je dat uit op dan? 

De verkopende partij is verantwoordelijk voor het feit dat jouw apparaat werkt. 

Dit is een software geval wat niet correct staat. Sony kan wat doen aan de performance van de Tv. Waar al aan gesleuteld is de afgelopen maanden. 
Google zelf moet zorgen dat hun eigen applicaties in de juiste taal opstarten. 

Wat het wél mogelijk maakt om de apps te installeren is om een PC browser gebruiken. 

Hier is de Nederlandse store: https://play.google.com/store/apps/collection/promotion_3000e26_androidtv_apps_all?hl=nl_NL