annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gebruiksaanwijzing HDD recording KD-49X8305C

profile.country.NL.title
frank_l_68
Lid

Gebruiksaanwijzing HDD recording KD-49X8305C

Weet iemand of er een gebruiksaanwijzing beschikbaar is voor de HDD recording? Een aantal functionaliteiten krijg ik niet gevonden:

- Hoe pauzeer ik een programma dat ik live zit te kijken?

- Hoe kan ik vooruit en achteruit navigeren terwijl ik een opname zit te kijken. Ik bedoel bijvoorbeeld stappen van 10 minuten of naar het begin of het einde. Niet de fast forward.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het pauzeren is niet mogelijk. Dit kan pas vanaf Android 6.0 en momenteel zit Android TV nog op 5.0. 

 

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

@Vinc_E

 

Weet je toevallig of het wel het plan is dit te implementeren met de update naar 6.0 (waarvan iig wel is toegezegd dat deze zal komen)? Voor zover ik begreep wordt vanaf 6.0 de mogelijkheid aangeboden in de vorm van api maar zal de implementatie uiteraard op het bordje van de fabrikant komen.

 

Als pauzeren ook nog geimplementeerd wordt heeft de tv eigenlijk alles wat ik zou willen.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Durf ik niet te zeggen. Zodra ik info heb en mag delen over 6.0, dan doe ik dat. 

 

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Fair enough :wink:

 

En thanks voor de feedback en berichten iig, fijn om iemand te hebben die wat dichter bij de bron staat en ook ons eindgebruikers een beetje 'in the loop' probeert en wil houden.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


FlipStone schreef:

Fair enough :wink:

 

En thanks voor de feedback en berichten iig, fijn om iemand te hebben die wat dichter bij de bron staat en ook ons eindgebruikers een beetje 'in the loop' probeert en wil houden.


Geen probleem. Gezien de complexiteit van Android, wil ik liever zo veel mogelijk transparantie bieden. 

Ik kan me goed voorstellen dat een thuisgebruiker af en toe door de bomen het bos niet meer ziet :slight_smile: