annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update AndroidTV 2015 13-10-2015

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Firmware update AndroidTV 2015 13-10-2015

Vandaag (13-10-2015) is er een nieuwe firmware (OTA5) update beschikbaar.

 

Met de volgende verbeterde of nieuwe items:

 - HDR overview

 - HDMI 3G/6G 4K 50p/60p

 - Support of Android profile

 - Extern HEVC 2K/4K Broadcast and Astra

 - Playstion Video

 - Support Doldy Digital+ and Soundstream

 - Canal sortering for Sony Editor

 - XAVC 29p support

 - Viewing tuner

 - HDMI Lipsync

 - Green screen

 - 3D Glass paring

 - 5.1 Audio using Netflix, Videoland and Plex

 - Incorrect Dutch words display

 - TV Reboot with Ziggo and CAM Card

 - 5.1 Audio output when using Ziggo Cable signal with CI+

 - Meerdere verbeterdingen Android Operation System o.a. snelheid

 

Houd er rekening mee dat het updaten van een AndroidTV nog al wat tijd vergt, het bestand is groter dan 1.1GB. Voordat de update gedownload is en geinstalleerd is ben je waarschijnlijk een klein uurtje verder.

 

Voor het einde van dit jaar (2015) komt volgens de prognose OTA6.5 beschikbaar met mogelijk o.a. de volgende nieuwe items:

 - HDD Record

 - PIP and PAP

 - Twin Tuner

 - 4K Astra Test signal support

 - Amazon Video support

 

Schrijf u in voor toekomstig updates

 

suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
33 ANTWOORDEN 33
mxhans5
Lid

Ik moet er toch op terugkomen dat ik weinig problemen zou hebben.

Bij schakelen tussen Dig-TV en Netflix lijkt de Dig-TV niet goed afgesloten te worden. Wat ik ook probeer, ik krijg TV niet zomaar uitgeschakeld om over te kunnen gaan naar Netflix, alléén een echte koude start maakt het systeem weer bruikbaar.

mxhans5
Lid

Factory reset staat bij:
-Home
-Instellingen
-Opslag en Herstel

Daar staat de optie "Terug naar fabriekinstellingen"

 

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Aha, bedankt. Factory reset gevonden.

 

Echter, maakt nog steeds niet veel uit. TV blijft in Standby mode 29 W uit het lichtnet trekken. Toen ik de TV pas gekocht had (dus 2 firmware versies terug) ging deze wel na 2 uur terug naar 1W. Dus hebben nog meer personen dit zelfde probleem? Of is het nog niemand opgevallen dat de TV zo veel in slaapstand verbruikt? Ja, stekker eruit als je hem uit zet is een optie, maar dan amg SONY de specificaties gaan aanpassen. "Let u erop dat als u gaat slapen de stekker uit het stopcontact gehaald moet worden. Anders verbruikt u onnodig veel stroom.". Er zou toch simpel een optie in moeten kunnen die bij in standby gaan gewoon alles uitzet? In de STR-DN1060 zat ook al die fout. Hier loste gelukkig een Factory reset het wel op. Maar misschien moeten de ontwikkelaars eens met hun collega's gaan babbelen.

ralph1976
Lid

Nadat het cast probleem is opgelost middels een update van de cast app zelf heb ik een apparaat zonder problemen. KDL50W755C.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een apparaat zonder problemen?

Waarschijnlijk ben je dan een van de weinige in Europa.

 

Veel kijk plezier met de W755c,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
c.tuynman
Ontdekker

TV zonder problemen:smileycry:??

Na de laatste software update van dinsdag op mijn KD-65X8505C is het een drama.

TV software loopt vast waardoor afstands bediening niet meer werkt en ook niet uit te schakelen.

Ook bevriest het beeld een paar maal per avond en is dan alleen via een reboot op te lossen.

Na telefonisch contact vandaag met support geen enkele oplossing en weer opnieuw alleen excuses en weer afwachten. Na 3 maanden in het bezit van deze TV nog steeds geen stabiel apparaat.

 

SONY doe een keer je werk en los het nu eens echt op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

ralph1976
Lid

Dank je, hoop ook dat jullie problemen gauw worden opgelost.

De problemen die ik had vielen wel mee, als ik de rest van de verhalen zo lees.

 

Opgelost met V2333:

- Reboot icm ci+ en oude ziggo netwerk

 

Met de laatste update zijn opgelost:

 

- verliezen en niet opnieuw connecten van het wifi signaal

- snelheid met schakelen 

- infoscherm

 

Opgelost middels app update:

 

- Niet werkende castfunctie

 

Eigenlijk was het rebootprobleem het grootste probleem, want hierover begon met name mijn vrouw te klagen! :wink:

(ik gebruik de tv het meest i.c.m. Netflix, Plex of de XboxOne)

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Wow, vandaag een andere type e-mail terug gekregen van SONY.

 

"Bedankt voor uw e-mail naar Sony Support. In reactie op uw vraag willen wij u informeren dat wij helaas geen direct antwoord beschikbaar hebben. Daarom gaan wij de zaak verder onderzoeken. Zodra wij een antwoord hebben zullen wij u daarover zo spoedig mogelijk contacteren. Gelieve niet op deze email te reageren, dit laat het proces alleen maar langer duren voor beide partijen. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben."

 

Ben benieuwd. Hoop niet dat het een manier is om van me af te komen 😉

 

mauricebuiten
Ontdekker

Infoscherm opgelost???

 

Bij mij niet hoor, en ik heb update v2605

 

Het infoscherm blijf nog steeds in beeld staan na wisselen van zender.

Moet telkens 2x op de i+ toets drukken om het uit beeld te krijgen.

 

Ik ben zéér ontevreden over deze televisie op dit moment, ik heb al weken problemen en nu is het nóg erger geworden na de update van 13 oktober.
En het enigste advies dat jullie geven is de TV resetten zonder module, en dat heb ik al vele malen geprobeerd, het word tijd dat jullie met een échte oplossing komen.
 
Nu werkt mijn Home Cinema niet meer samen met de TV, kan het volume alleen harder zetten en niet zachter...
De info balk blijft boven in beeld vast staan.
Als ik in settings iets probeer te veranderen, valt de het setting-beeld gewoon uit, en gaat terug naar de TV uitzending.
De TV loopt regelmatig HELEMAAL vast, en reageert dan nergens meer op. Het enigste dat dan helpt is de stroom eraf halen.
 
Dus AUB geen reset verhaal meer, dat kennen we nu wel.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@mauricebuiten

 

Er gaat wel heel veel fout met je toestel!!!

 

Hoe geef je het toestel een reset?

Al eens fabrieksreset uitgeprobeerd?

Je Home Cinema Set (Sony???) communiceert blijkbaar niet goed met je TV, al eens een andere HDMI-kabel geprobeerd?

Waarschijnlijk ook een gebruiker van het "oude" digitale netwerk van Ziggo, vanwege het in beeld blijven staan van de infobalk?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!