annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandsbediening KD8505

Wes_210
Nieuw

Afstandsbediening KD8505

Beste,

 

Misschien een rare vraag maar kon op het forum niks vinden hierover.

 

Ik heb gelezen dat de afstandsbediening van deze TV werkt doormiddel van Bluetooth verbinding. Klinkt logisch, dit IVM met spraak sturing en dergelijke.

 

Maar is deze TV ook nog te bedienen met een normale ouderwetse universele afstandsbediening doormiddel van Infrarood bediening.

Ik weet dat de extra mogelijkheden van de TV dan niet uitgevoerd kunnen worden, maar in dit geval gaat het alleen maar voor het aanzetten van de TV.

Hier wordt er gebruik gemaakt van dit soort afstandbediening met extra grote knoppen. De knoppen op de originele afstandbediening lijken mij te klein te zijn.

 

Alvast bedankt!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De afstandbediening die via Bluetooth werkt is de Touchpad, die met grote knoppen en muispad en microfoon.

Hier ligt de touchpad in de kast, dit vanwege de beperkte mogelijk heden. staar je zeker niet bl7nd op de gesproken instructie's.

Elke Sony Bravia is te bedienen met de standaard infra rood afstandbediening.

Persoonlijk heb ik meer met de TV-Sideview app  op de telefoon en tablet.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Wes_210
Nieuw

Beste Pa3eia,

 

Dank voor je snelle antwoord!

 

Heb de TV nog niet gekocht en ik ga daarom ook nog van de boekjes en sheets van het internet uit.

Maar ik zie in deze gegevens geen touchpad afstandbediening. Alleen een normale afstandsbediening met daarin ingebouwd de microfoon en dergelijke. Misschien is dit bij de nieuwe serie veranderd??

 

MBT die gesproken instructies. Deze zullen we waarschijnlijk ook weinig gebruiken. Hetzelfde geld ook bij gesproken instructies in een auto, leuk dat het er is, gebruiken? nee niet ect.

 

Gr.