annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A7II: Probleem na update 4.00

profile.country.BE.title
PaquitaSix
Lid

Sony A7II: Probleem na update 4.00

Na de update voor mijn body Sony A7II had ik problemen met mijn live-vieuw en zoeker.

 

Die wisselden elkaar om de 2 sec af, zelfs na afstand van het toestel te nemen...

Gebeld naar de verkoper die op zijn beurt Sony had gecontacteerd.

Oplossing alles terug naar fabrieksinstellingen plaatsen. Dit gedaan en alles was opgelost.

 

De week erna update van mijn Sony lens 90mm.

Zelfde probleem, dus terug naar fabrieksinstellingen gezet. Alles terug in orde.

'S morgens toestel klaar gemaakt om in de namiddag archtectuur shoot te doen, alles was in orde. Bij aankomst toestel op statief gezet en 1 foto kunnen maken. Terug naar af.... de live-vieuw en zoeker waren weer, elk om beurt, aan het knipperen......

Toestel nu binnen bij servicedienst, hopelijk vinden ze het. Is van eidn oktober aangekocht 😞

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Wat een vervelend probleem! Hopelijk wordt er inderdaad een oplossing gevonden.

Soms zit het in de sensor die meet of je m voor je oog houdt of juist niet. Deze eens goed schoonmaken wil ook wel eens helpen. Maar weet niet of dat hier geholpen zou hebben, want daar zijn de fabrieksinstellingen niet op van toepassing bij mijn weten. 

profile.country.BE.title
PaquitaSix
Lid

Beste

Hij is binnen en ze hebben reeds de batterijlader, de vieuwfinder en het moederbord moeten vervangen.
Denk dat het misschien goedkoper was geweest hadden ze gewoon een nieuw toestel gegeven….

mvg

Paquita Six
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Jeetje! Dat is nogal wat!

Maar dan had het niet specifiek iets met de update te maken lijkt me. Da's dan net toevallig geweest dat het probleem rond die tijd opdook.