annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Playmemories apps niet te installeren _ zowel via PC alsook Nex6 _ Deels opgelost!

profile.country.NL.title
robmw1
Lid

Playmemories apps niet te installeren _ zowel via PC alsook Nex6 _ Deels opgelost!

Hallo,

 

Ben nieuw hier omdat ik net de Nex6 (2ndhand) heb.

 

Intussen is probleem door mijzelf opgelost! Oude account moest eerst verwijderd worden via Instellingen/Initialiseren en terug zetten naar fabrieksinstellingen!

L

Letwel, af en toe kan ik nog steeds niet met camera inloggen. Een volgend moment lukt het dan weer wel en komt het toetsenbord wel tevoorschijn!?

 

Originele uitdaging

Wil apps installeren, maar het lukt me niet via de camera zelf, heb intussen account aangemaakt, Nex6 kan wel verbinding maken met netwerk, maar toetsenbord komt niet tevoorschijn om account gegevens in te vullen bij Aanmeldings ID en dan gebeurd er dus niets!

 

Via PC gaat ook niet, wel aangemeld ik ben dus ingelogd en wil ik bijv. Sky HDR aanschaffen en klik ik op 'Installeren' dan wordt het scherm iets donkerder en gebeurd er helemaal niets! Ook na paar keer herhalen.

 

Ik wilde al eerder een soort download hulp van Sony tbv playmemories installeren, maar dat liep bij stap 2 ook vast, met hetzelfde fenomeen een donkerder scherm!

 

Via PC heb ik verder niet meer uitgeprobeerd.

 

Dank en groet,

 

Rob

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @robmw1 en welkom bij de Community!

 

Fijn dat het probleem in elk geval al gedeeltelijk opgelost is!

Wat ook wel wil helpen is om de remote camera app die al voorgeïnstalleerd is te verwijderen, je kunt die daarna wee installeren, maar op de een of andere manier blijkt daarna het updaten en installeren via WiFi het meest handig te werken. Er zijn hier verschillende topics over op de Community, misschien vind je daar nog wat tips tussen.