annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Menu structuur Alpha camera

profile.country.NL.title
52willem
Lid

Menu structuur Alpha camera

,

 

Op de uitstekend georganiseerde Sony dag in Genk hebben we een presentatie bijgewoond van Dominic Fransen waarin de menu' s kort werden uitgelegd van de Sony Alpha camera's.

Geeft Dominic ook een-daagse trainingen voor de Sony Alpha structuur te leren kennen (en in te stellen voor de diverse situatie's )??

Tags (3)
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Willem, 

 

Leuk dat de presentatie zo goed bevallen is. 

 

Ik zal dit intern voor je navragen. Zodra ik een reactie ontvang kom ik er hier op terug.

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
SonofHendrik
Ontdekker

Hallo Arthur en Willem,

Ik ben ook op de Alpha dag geweest in Genk, maar heb
deze presentatie gemist.
De dag zelf was, ondanks de 32*C, erg geslaagd en genoten van
de presentaties van Steve, Justin, Marko en Ton.
En natuurlijk veel geleerd.
Mocht er een goed overzicht zijn van de menu-structuur houd ik me
aanbevolen,

Groeten,
Peter
profile.country.NL.title
52willem
Lid

    Hallo "Sony",

 

Al een tijd niets vernomen; zit er nog iets aan te komen??

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Willem, excuses voor het wachten. Ik heb helaas geen reactie ontvangen van Dominic Fransen hierover, dus ik denk dat dit niet het geval is. Maar over het algemeen worden nieuwe evenementen en workshops altijd aangekondigd op Sony's Alpha Universe: link.

profile.country.NL.title
52willem
Lid

Hallo Arthur,

 

Jammer om te horen dat Sony (en zijn ambassadeurs) hierin geen voorziening hebben getroffen.

 

UIt het gesprek na de presentatie begreep ik dat Dominque Fransen eerder al zo'n workshop/cursus had gegeven gezien de reactie's uit de zaal.

 

Nogmaals jammer dat daar geen vervolg op komt.

 

Voor zover mij bekend is er meer dan voldoende animo om zoiets te gaan volgen.....

 

 

Groet,   Willem.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi !

 

Ik heb in samenwerking met Photofacts Academy een online menu cursus opgenomen die als het goed is deze week beschikbaar komt. Ik geef ook menutrainingen, meestal bij mij in de studio, maar als er een groepje te vormen is kan dat ook op een andere locatie.