annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

It is time to say goodbye.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

It is time to say goodbye.

verwijderd

 

 

 

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
lookdeeper
Lid

Tjardi, als eerste en belangrijkste: veel sterkte en succes met je operatie!!

 

Over deze site: wat je er van kan leren of wat je interessant vindt, is voor iedereen verschillend. Ik ben het met je eens dat specifieke vragen over een cameratype dat je zelf niet gebruikt, niet interssant is, maar voor de steller van de vraag is dit de enige (?) nederlandtalige site voor Sony apparatuur, en in ieder geval eentje met direkte links met Sony zelf.

Daarnaast is het toch ook nuttig en collegiaal als je een ander kunt helpen met een probleem of vraag. Ik leer er altijd wel wat van: mijn vorige Kanon kon ik met de ogen dicht bedienen, maar ik heb me nog steeds niet door de hele handleiding van mijn Sony's geworsteld; wat een mogelijkheden en opties...

 

Dus deze site zal ik wel blijven volgen. Maar een andere opmerking van je enige tijd geleden, vind ik wel heel zinvol: een regelmatige bijeenkomst van geïnteresseerde leden ergens in het land (heel fijn als er wat Sony-mederwerkers bij zijn!) waar we elkaar kunnen voorzien van tips, ideeën, nieuw spul kunnen vasthouden, wat lezinkjes, enz.

Sony, of een "verantwoorde" reseller: als je dit leest: ik wil het wel mee organiseren.

 

Tjardi, het ga je goed, en blijf hier terugkomen!

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

@Tjardi

 

Dat  is vervelend om te horen dat je een open hart operatie moet ondergaan. Wens jou en jou vrouw hierbij sterkte de komende tijd.

 

***** de pro service van Sony als deze er komt zullen ze een handje vol mensen krijgen en dan alleen fotografen die net voor zich zelf zijn begonnen.

 

Zou als ik jou was zou ik verder kijken naar een andere forumsite wat fotografie betreft, bijvoorbeeld een fotoclub, fotobond Nederland kan jou hierbij helpen. Weet niet of je er iets aan hebt maar kijken kost niks.

Ook zullen er meer dan genoeg forumsites zijn die fotografie op een hoger niveau leggen dan bedoel ik de technische kant van het fotograferen.

 

Tjardi zal jou vast en zeker nog wel een keer tegen komen op YouTube.

 

Groeten Martin

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

 

profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi Tjardi,

 

Allereerst veel sterkte en succes met je operatie en herstel! Uiteraard jammer om te horen dat je hebt besloten de Sony Community te verlaten - maar zeker begrijpelijk gezien jouw situatie.Sterkte!

 

Groet,

ThomSBNL

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Heel veel sterkte met je operatie @Tjardi, hopelijk verloop het voorspoedig!

 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

He Tjardi,

 

Heel veel sterkte en ik hoop heel spoedig herstel. Geen enkele operatie is fijn en deze lijkt me best zwaar.

 

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3