annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ik zoek een batterij grip voor de sony a68

profile.country.NL.title
babench
Nieuw

Ik zoek een batterij grip voor de sony a68

Zoals de titel zegt , ik zoek een grip voor de a68.

Hoeft niet ***** te werken , mag ook gewoon een grip zijn zonder accu enz

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @babench en welkom bij de Community!

 

Ik ben bang dat je op third party grips aangewezen zal zijn zoals Jupio. Bij mijn weten was er geen grip van Sony voor de a68.

 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
babench
Nieuw

yess, dat wist ik maar kan er op dit moment geen 1 vinden. Vandaar de vraag

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Je kunt er nog een belletje aan wagen naar een fotowinkel. Daar hebben ze vaak meer zicht op wat er beschikbaar is vanuit andere bronnen. Ik zou zo ook een twee drie niet weten waar je moet zoeken anders. Kom je toch een beetje in de Ali express hoek uit.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@babench 

 

Ik neem vanuit je post aan dat het je gaat om een betere grip? 

 

Er zijn ook mogelijk andere oplossingen zoals deze;

strap grip A68 

 

Een batterijgrip helemaal nergens kunnen vinden helaas...

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
EMCsony
Lid

Al met al is de A68 een mooie camera (afgeleid van de A77M2), maar verwacht gezien haar prijstelling niet al teveel extra aan te sluiten features. Hardware-matig en qua software functionaliteit is het nodige weggelaten.
Zijn grote broer de A77M2 biedt wat dat betreft meer mogelijkheden, waaronder de optie voor een batterygrip, of zoals Sony dat zo mooi stelt de verticale handgreep.


In het batterijhuis van de camera moeten wel reeds de nodige voorzieningen als extra contactpuntjes voor de aanvullende besturing zijn aangebracht. Want zo'n handgreep doet meer dan alleen het herbergen van 2 extra batterijen.
Bij de A68 ontbreken deze contactpuntjes in het batterij compartiment. De plekken daarvoor zijn overigens wel in het materiaal voorgestanst. Bij de bouw van de verschillende camera's worden veelal dezelfde mallen gebruikt.