annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Experiment

profile.country.NL.title
gewoonAd
Lid

Experiment

Het kiezen van de  juiiste instellingen is voor een belangrijk deel  het maken van foto's waarbij  verschillende instellingen gebruikt worden

Onlangs maakte ik  een foto in het bos, bedoeld om een onderwerp scherp te krijgen ten opzichte van een onscherpe achtergrond

In Leeuwaarden  wilde ik zien wat het resultaat was van een foto genomen door een raam/ de poes zit aan de andere kant van de ruit

De bloedmaan was ook een echte uitdaging, iedere 15 minuten maakte ik enkele opnames waarbij ik afhankelijk van het beeld in de zoeker  met name  de ISO waarde  (aanzienlijke) heb aangepast.  Hoewel het resultaat een fotoreeks is die een beter beeld geeft dan  de beelden die je gewoon zien met het menselijk ook, valt (eigenlijk logisch doorde hoge resolutie) de scherpte van het beeld tegen

De scherpte viel ook tegen bij het "verkleinen"van de foto's uit Den Bosch de driekoningenoptocht

 

gewoonad
1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@gewoonAd 

 

Mooi om te lezen dat je op die manier met je camera aan "het stoeien" bent. Menig fotograaf doet dat of heeft het gedaan om de (on)mogelijkheden te ontdekken!

Post eens wat beelden hier, altijd leuk!

 

grt Sigi

 

mijn foto's op; 500px en