annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diashow A7, wat te doen?

profile.country.NL.title
Jeruzalem
Lid

Diashow A7, wat te doen?

Beste forumleden,

Nog steeds ben ik bezig om de mogelijkheden van mijn Sony A7 te ontdekken. Maar als ik een diashow op mijn tv wil afspelen, of gewoon op de display van de camera zelf, dan zie ik allerlei teksten in beeld, zoals wanneer de foto is gemaakt, ISO waarde, diafragma en sluitertijd. Maar ik wil alleen de afbeeldingen zien zonder al deze teksten in beeld. Maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik die kan uitschakelen. Wie kan mij de juiste tips geven?

Al vast bedankt.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Jeruzalem,

Bedankt voor je bericht.

Er zijn veel fotografen actief op het forum en hopelijk krijg je snel een antwoord op jouw vraag.

Groetjes,

Amal_S
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Als eerste leg eens uit hoe je dit nu probeert te doen. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Als je de display knop indrukt (uit mijn hoofd op de A7 de ronde selector achterop, pijltje naar boven) toggle je door de verschillende display modi. Hier zit ook een modus bij met alleen je foto zonder verdere info. Dit zou dan ook voor de slideshow op tv moeten lukken. 

profile.country.NL.title
Jeruzalem
Lid

Bedankt Amfion, er zit ook zóveel op deze camera. Maar ik heb het gevonden. Ik ben nog steeds de vele mogelijkheden van deze camera aan het uitzoeken. Over twee dagen ga ik hem voor het eerst serieus gebruiken en een poging wagen om het Noorderlicht te fotograferen en mosschien zelfs te filmen.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Graag gedaan!
Da's zeker waar, je hebt wel even nodig om alles te ontdekken!

Veel plezier met het fotograferen van het noorderlicht!