annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Camera A7 II

profile.country.NL.title
AnnaToosvandenHeuvel
Lid

Camera A7 II

Mijn Sony camera A7II is voor reparatie aangeboden aan sony ivm met de sluiter die niet open gaat.

Hij is nu bijna een maand weg is dit normaal.

De camera is net een jaar oud .

Ik zou graag wat klant vriendelijker service willen.

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Het is en blijft vervelend als camera defect is en je deze te lang moet missen. Ja het kan voorkomen dat een reparatie langer duurt. Hebben ze aangegeven hoelang de reparatie kan duren? Bijvoorbeeld +/- 14 werkdagen. 

 

Sony heeft reparaties uitbesteed aan erkende service centra. Nederland kent enkele van deze Service centra. Tech repair is er daar één van. 

Heb je het toestel naar één van de reparatie centra moeten versturen of deze achter gelaten in de winkel? 

En als je navraag doet bij het reparatie center. Kun zij een indicatie geven? 

 

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Hi @AnnaToosvandenHeuvel 

 

indien je A7ii naar een erkend service/repair centre zoals Tech repair opgestuurd is zou je online moeten kunnen zien wat de status is. (zelf ook eens meegemaakt dat ik dat wilde zien helaas).

Overigens is 4 weken voor een consumer (zijnde niet pro bedoel ik) niet direct lang...(ook niet bij de concullega's) maar je kunt natuurlijk ook altijd bellen met de dealer of het service/repair centre! 😉

Indien je het via een fotozaak hebt geregeld hebben ze daar misschien een tijdelijke leen optie?

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
AnnaToosvandenHeuvel
Lid

Hallo Sigiphoto,

 

Ik heb mijn camera weer terug, er was een mechanisch defect. Ik heb een nieuwe sluiter in de camera.

Dit was garantie, en 4 weken geduurd.

Netjes opgelost, kan op vakantie met mijn 2 camera's.

Bedankt voor je commentaar.