annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Animal Eye op Sony A7RIV

profile.country.NL.title
keeskloon
Nieuw

Animal Eye op Sony A7RIV


Goedendag
Ik zit met een probleem.
Heb een sony A7RIV camera maar als ik het Animal eye detectie wil gebruiken met in het scherpstelgebied Volgen dan kan ik dat niet aanzetten in het scherpstelgebied maar zet ik het op mens dan gaat het wel en op mijn Sony A9 werkt het wel.
Contact met Sony support gehad en die zeggen leuk als je het Volgen niet aan kan zetten werkt het niet.
Ik denk dat er een fout in software zit wat denken jullie ervan.
Ik weet nu niet wie er gelijk heeft.

Graag zou ik met iemand in contact willen komen die een Sony A7RIV heeft.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Er zitten veel fotografie-experts op dit forum die je wellicht kunnen helpen. Mocht je er toch niet uitkomen, dan zal ik het natuurlijk ook nog even intern voor je navragen!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@keeskloon 

 

Wellicht kun je hier, dier eye focus wat meer informatie vinden (?)

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
keeskloon
Nieuw

sorry is heb heel internet al afgezocht maar als je het bij sony leest moet je heet volgen aan kunnen zetten.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @keeskloon 

 

Het zou inderdaad wel moeten kunnen, het is soms net een combinatie van instellingen waardoor het niet niet lukt. Op afstand is dat niet te zeggen waardoor dat nu veroorzaakt wordt. Je zou een camera reset kunnen proberen of als je dat niet erg vindt terugstellen naar fabrieksinstellingen. Maar dan moet je al je eigen instellingen opnieuw doen. Of (als dat mogelijk is) even langsgaan bij een camerawinkel dat ze even meekijken.

profile.country.NL.title
keeskloon
Nieuw

Het is opgelost het kan niet met de A7RIV en ook niet met de A7RIII zie deze link van de A7RIV.

https://helpguide.sony.net/ilc/1930/v1/nl/contents/TP0002720779.html?search=dier

 

Bij de A9 werkt het wel ,toch vind ik het raar dat sony dit niet voor elkaar krijgt voor wat je betaalt voor z'n camera.

Hopelijk dat ze het via een firmware kunnen.