annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

a7RIII and the PlayMemories app store!

profile.country.BE.title
jepimme
Ontdekker

a7RIII and the PlayMemories app store!

Hallo,

 

Kan er mij iemand vertellen ofdat er apps kunnen gebruikt worden op de A7riii, bv dubbele belichting.

En zo ja , waar en hoe zijn die te verkrijgen en te instaleren.

 

Groetjes.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Bedoel je of je deze op de camera zelf kunt installeren? Dit is op de A7R III, A7 III en A9 niet meer mogelijk. Hier is de ondersteuning voor PlayMemories gestopt. 

 

Zoek eens op meervoudige belichting met Google. Je vind dan vast wel wat voorbeelden hoe je dit kunt doen... 

 

meervoudige belichting portret 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.BE.title
jepimme
Ontdekker

Dat bedoelde ik inderdaad, vind het een beetje spijtig.
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @jepimme

 

Ze zijn er wel mee bezig, er wordt uiteraard meer naar gevraagd. Maar of en wanneer dit beschikbaar (zou) komen is onmogelijk te voorspellen.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@jepimme, was voor mij afgelopen zomer een reden om alsnog voor de R2 te gaan...o.a. touchless shutter is heel handig!

 

@Amfion Goed bericht, we wachten af :wink:

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Om alleen voor de app de R2 te kiezen, zou ik persoonlijk niet doen. Er zijn ook andere manier om dit resultaat te krijgen. R2 is meer dan prima camera en gebruik deze nog geregeld. Al is de R3 meer in de hand te vinden. Komt mede door AF, joystick etc. 

 

@Amfion Tijd geleden heeft collega geïnformeerd bij de A7 III introductie voor de terug komst van de app. En daar kreeg men vanuit Sony geen eenduidige reactie. Enkel dat het wordt onderzocht en dat voor nu de app niet beschikbaar komt. Dat ze de signalen van de gebruikers ter harte nemen. Zou mooi zijn als deze weer terug komt 😉

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Instaphoto

eens, was dus ook niet de reden, maar een reden. Zie ook relaas https://community.sony.nl/t5/alpha-nex-camera-s/van-a7ii-naar-a7rii-terwijl-er-nieuwere-modellen-zij...

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en