annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A7ii camera connect niet meer met iOS iPhone 13.4.-

profile.country.NL.title
Pieternel
Ontdekker

A7ii camera connect niet meer met iOS iPhone 13.4.-

Ik heb mijn iPhone geüpdatet en krijg met geen mogelijk meer WiFi verbinding met de image edge app .. Ik kan dus geen foto’s meer van mijn telefoon over zetten. Wie helpt mij?

ik heb al heel veel geprobeerd! App opnieuw instaleren etc etc.

of is dit een probleem van de software van Sony die niet kan connecten met de nieuwe iOS update? 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Wat heb je precies allemaal geprobeerd. Kun je de stappen benoemen. 

Handleiding etc. van Image edge https://support.d-imaging.sony.co.jp/app/iemobile/nl/

 

Staat op je camera vliegtuig modus op Uit?

Hoe staan de WiFi settings in de camera?

Stond de SSID al in je telefoon verwijder deze dan eerst?

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Pieternel
Ontdekker

Hallo

 

Ik heb een nieuwe ssid gedaan op camera, geprobeerd meerdere malen opnieuw verbinding te maken, nieuwe camera verbinden heb ik geprobeerd.

batterij en geheugenkaart eruit, telefoon opnieuw aan uit. Bluetooth check. Het lijkt gewoon of door de nieuwe iPhone update het niet meer werkt om WiFi verbinding tot stand te brengen. Maar ik ga nu met onderstaande aan de slag. Ik laat weten of lukt hoor. Heel erg bedankt alvast! 

profile.country.NL.title
Pieternel
Ontdekker

Hallo

 

Ik ben er weer mee bezig geweest maar het lukt echt niet.

Wat ik heb gedaan:

-ssid uit telefoon gehaald - meerdere malen

- netwerkinstellingen een aantal keer hersteld

-telefoon en camera aan en uit
-bleuthoot staat aan

-locatievoorziening geeft hij niet aan bij instellingen telefoon 

-vliegtuigmodus check

-hotspot uit op telefoon

-app opnieuw gedownload
-hij maakt wel verbinding met WiFi zodat ik mijn camera met telefoon kan bedienen (afstandsbediening ) 

-stappen in de handleiding gevolgd

nu dacht ik ik ga het via nfc proberen omdat dat kan met mijn telefoon maar ook daar krijg ik met geen mogelijkheid verbinding mee.

 

Wie helpt mij zodat ik mijn foto’s weer over kan zetten naar mijn telefoon? 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De WiFi verbinding is toch een WiFi-direct verbinding en niet een verbinding via het WiFi thuisnetwerk?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Pieternel
Ontdekker

Ja WiFi verbinding telefoon naar WiFi verbinding camera 

werkt ook niet met nfc 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Hi @Pieternel 

Je hebt zo ongeveer alles geprobeerd.

Ik heb begrepen dat je een complete reset van zowel de camera als van de internet instellingen van je iPhone hebt gedaan?

Na de reset ook even de batterij uit je toestel halen. (zie tekst onderaan)

Loop deze troubleshoot lijst nog eens langs om te zien of je iets over het hoofd gezien hebt.

 

If you experience trouble with the product, try the following solutions.

  1. Check the items under “Troubleshooting”, then check the product.
     
  2. Remove the battery pack, wait for about one minute, re-insert the battery pack, then turn on the power.
  3. Initialize the settings.

Ik hoop dat het lukt.

profile.country.NL.title
Pieternel
Ontdekker

Hi,

 

Het lijkt er nu op dat er wel WiFi verbinding gemaakt is.. althans er staat een vinkje op mijn telefoon achter de Sony camera naam bij WiFi. De Imagine edge app lijkt echter niet te werken. Ik heb een bericht naar Sony gestuurd en die zeggen dat er waarschijnlijk problemen met zijn met de app in samenwerking met iOS.

NFC werkt helemaal niet. Er ontstaat helemaal geen verbinding.  Terwijl deze wel ondersteund is door mijn telefoon. Iemand hier nog tips voor?
Heel het netwerk van mijn telefoon opnieuw instellen wil ik het liefst niet doen Omdat ik dan alle gegevens kwijt ben van mijn telefoon en gezien het antwoord van Sony denk ik dat het aan de techniek van de app zal liggen.